ادامه ضبط تلاوت از قاریان ممتاز استان‌ها، به میزبانی اردبیل


ادامه ضبط تلاوت از قاریان ممتاز استان‌ها، به میزبانی اردبیل

در ادامه تولید تلاوت قرآن در استان‌ها، در همکاری مشترک بین صدا و سیمای استان اردبیل و شورای عالی قرآن، تعداد ۷۹ تلاوت تصویری و پنج قطعه اذان از اساتید و قاریان ممتاز استان اردبیل ضبط شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی میرزاجانی معاون آموزش، پژوهش و ارتباطات شورای عالی قرآن گفت: در ادامه تولید تلاوت قرآن در استان‌ها، در همکاری مشترک بین صدا و سیمای استان اردبیل و شورای عالی قرآن، تعداد ۷۹ تلاوت تصویری و پنج قطعه اذان از اساتید و قاریان ممتاز استان اردبیل ضبط شد.

میرزاجانی افزود: در هفته‌های گذشته، آموزش و کارورزی قطعاتی که بنا بود توسط قاریان در استودیو تلاوت شود به صورت مجازی در دستور کار حوزه تولید شورای عالی قرآن قرار گرفت و قراء آمادگی لازم را جهت اجرای موفق به دست آوردند.

وی ادامه داد: این برنامه تولیدی در استودیو صدا و سیمای استان اردبیل با مشارکت ۲۴ نفر از قاریان ممتاز استان و با حضور مهدی تیموری مدیر تولید شورای عالی قرآن و سیدمحمد کرمانی کارشناس تولید شورا انجام شد.

میرزاجانی، از همکاری علی ملااحمدی، مدیرکل صداوسیمای استان اردبیل، بهنام گنجه تهیه کننده برنامه، رضا محمدپور پیشکسوت قرآن اردبیل، همچنین از تلاش‌های همکاران معاونت تولید و نظارت شورای عالی قرآن قدردانی کرد و گفت: تلاوت‌هایی که ضبط شده، پس از طی مراحل تدوین و نظارت، به زودی در اوقات اذانگاهی شبکه سبلان پخش خواهد شد.

در حاشیه ضبط تلاوت‌های اذانگاهی، مراسم اختتامیه دوره تخصصی اقراء غلامرضا صفایی از قاریان ممتاز استان که این دوره را نزد رضا محمدپور به پایان رسانده بود در جلسه قرآن هفتگی سید داوود موسوی باروق در روستای حمل آباد شهرستان اردبیل برگزار شد.

معاون آموزش، پژوهش و ارتباطات شورای عالی قرآن اظهار امیدواری کرد که با اهتمام صدا و سیمای مراکز استان‌ها و با همراهی جامعه قرآنی، فرآیند تولید تلاوت از قاریان بومی در سایر استان‌ها هم به زودی آغاز شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام