موتورولا دو گوشی قدرتمند و میان‌رده Edge 30 Fusion و Edge 30 Neo را معرفی کرد


موتورولا دو گوشی قدرتمند و میان‌رده Edge 30 Fusion و Edge 30 Neo را معرفی کرد

موتورولا امروز در کنار گوشی پرچمدار و تحسین شده Edge 30 Ultra، از دو گوشی قدرتمند اما میان‌رده نیز رونمایی کرد. گوشی Edge 30 Fusion را حتی به دلیل قابلیت‌ها و ویژگی‌های عالی می‌توان یک پرچمدار اقتصادی نامید اما گوشی Edge 30 Neo که یک محصول...

موتورولا امروز در کنار گوشی پرچمدار و تحسین شده Edge 30 Ultra، از دو گوشی قدرتمند اما میان‌رده نیز رونمایی کرد. گوشی Edge 30 Fusion را حتی به دلیل قابلیت‌ها و ویژگی‌های عالی می‌توان یک پرچمدار اقتصادی نامید اما گوشی Edge 30 Neo که یک محصول کاملاً جدید از موتورولا محسوب می‌شود یک گوشی با ارزش خرید بالاست.

شرکت موتورولا امروز از سه گوشی جدید خود رونمایی کرد. این سه گوشی که در قالب سری محصولات Edge 30 معرفی شده‌اند قرار است در بازارهای جهانی در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار بگیرند. گوشی Edge 30 Ultra یک معرفی دوباره و نسخه جهانی از گوشی Moto X30 Pro است که ساعاتی پیش در مطلبی جداگانه به بررسی آن پرداختیم.

اما گوشی Edge 30 Fusion نیز که قرار است به عنوان نسخه جهانی از گوشی S30 Pro روانه بازار شود امروز از سوی موتورولا معرفی شد. گوشی سومی که این شرکت امروز از آن رونمایی کرد Edge 30 Neo نام دارد و یک محصول کاملاً جدید محسوب می‌شود. در ادامه با معرفی دو گوشی Edge 30 Fusion و Edge 30 Neo همراه باشید.

گوشی موتورولا Edge 30 Fusion

موتورولا دو گوشی قدرتمند و میان‌رده Edge 30 Fusion و Edge 30 Neo را معرفی کرد

گوشی Edge 30 Fusion اگرچه یک محصول بالارده و پرچمدار محسوب نمی‌شود اما به دلیل ویژگی‌ها و قابلیت‌های عالی که در اختیار دارد مطمئناً می‌تواند کاربران این رده از محصولات را به سمت و سوی خود جلب کند. نمایشگر OLED با نرخ بروزرسانی 144 هرتزی و لبه‌های خمیده، تراشه اسنپدراگون 888 پلاس، دوربین سه‌گانه و 50 مگاپیکسلی و فناوری شارژ سریع 68 واتی، مهم‌ترین قابلیت‌های این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی موتورولا گوشی Edge 30 Fusion دارای یک نمایشگر 6.55 اینچی P-OLED با لبه‌های خمیده است. وضوح FHD+ یا 1080 در 2400 پیکسلی، نسبت تصویر 20:9، نرخ بروزرسانی 144 هرتزی، تراکم 409 پیکسل در هر اینچ، نرخ نمونه برداری دستورات لمسی 360 هرتز، پشتیبانی از رنگ‌های 10 بیتی و مجموعه رنگ‌های DCI-P3، حداکثر میزان روشنایی 1100 nit و پشتیبانی از قابلیت HDR10+ از دیگر قابلیت‌های نمایشگر این گوشی است.

موتورولا دو گوشی قدرتمند و میان‌رده Edge 30 Fusion و Edge 30 Neo را معرفی کرد

نمایشگر این گوشی چیزی در حدود 91.89 درصد از پنل اصلی آن را پوشش می‌دهد و با در اختیار داشتن یک بریدگی موسوم به Punch-Hole دسترسی به دوربین سلفی را ممکن می‌کند. بدنه گوشی Edge 30 Fusion از یک فریم فلزی و همچنین شیشه محافظ Gorilla Glass 5 در دو طرف این فریم تشکیل شده است. در بخش امنیت گوشی Edge 30 Fusion قابلیت شناسایی چهره و همچنین سنسور شناسایی اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر را در اختیار دارد.

در پنل پشتی این گوشی می‌توان سه حسگر دوربین این گوشی را مشاهده کرد. سنسور اصلی این دوربین دارای وضوح 50 مگاپیکسلی است و از قابلیت لرزش‌گیر اپتیکی OIS بهره می‌برد. حسگر 13 مگاپیکسلی با لنز با زاویه دید فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی از نوع شناسایی عمق، ترکیب دوربین این گوشی را تکمیل می‌کنند. دوربین اصلی این گوشی قادر است ویدیوهای با وضوح 4K UHD را با نرخ 30 فریم بر ثانیه به ثبت برساند. دوربین سلفی این گوشی نیز وضوح 32 مگاپیکسلی دارد.

موتورولا دو گوشی قدرتمند و میان‌رده Edge 30 Fusion و Edge 30 Neo را معرفی کرد

تراشه اسنپدراگون 888 پلاس، هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR5، 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1، سیستم عامل اندروید 12، باتری با ظرفیت 4400 میلی آمپر ساعت، فناوری شارژ سریع 68 واتی، ارتباط 5G، پورت USB-C، اسپیکرهای استریو و مجهز به فناوری Dolby Atmos و استاندارد محافظتی IP52 از جمله دیگر قابلیت‌های مهم این گوشی هوشمند است. موتورولا اعلام کرده است که تا دو سال سیستم عامل برای سیستم عامل این گوشی بروزرسانی منتشر می‌کند. فناوری شارژ سریع این گوشی نیز قادر است باتری آن‌ را در عرض 10 دقیقه تا 50 درصد شارژ کند.

موتورولا اعلام کرده است که عرضه گوشی Edge 30 Fusion را هم اکنون با قیمت 600 یورو آغاز کرده است. این گوشی در رنگ‌های خاکستری، سفید، طلایی و آبی عرضه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس