رصد دقیق وضعیت مرزها برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائرین اربعین


رصد دقیق وضعیت مرزها برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائرین اربعین

وزیر بهداشت، در تماس تلفنی با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با توجه به تردد جمعیت عظیم زائران از استان و مرز بین المللی مهران، در جریان آخرین وضعیت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، دکتر عین اللهی در این تماس تلفنی اعلام کرد با توجه به اینکه بیشترین میزان تردد زائران از مرز مهران انجام می‌گیرد؛ وزارت بهداشت با تمام توان و ظرفیت در این عرصه پای کار خواهد بود و وضعیت را به طور دقیق رصد خواهد کرد تا خدمات‌رسانی به زائران به نحو مطلوب انجام گیرد.

طی این تماس تلفنی، دکتر جاسم محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به زائران در خصوص نیروی انسانی، دارو، تجهیزات، امکانات بهداشتی و درمانی و کمبودهای موجود را به اطلاع وزیر بهداشت رساند.

همچنین وزیر بهداشت طی تماس تلفنی دیگری با دکتر صید نور علیمرادی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جریان روند خدمت ‌رسانی به زائران، اقدامات انجام گرفته و چالش‌ها و نیازمندی‌های حوزه سلامت در مرز مهران قرار گرفت.

بنابر اعلام وبدا، گفتنی است پس از تماس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونان درمان و غذا و دارو وزارت بهداشت و رئیس سازمان اورژانس کشور نیز در تماس‌هایی جداگانه با دکتر جاسم محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام، در جریان روند خدمات رسانی به زائران و کمبودها و نیازهای استان در حوزه درمان، دارو و فوریتهای پزشکی قرار گرفتند و حمایت و پشتیبانی خود را از دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این حوزه‌ها اعلام کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی