اطلاعات جدیدی از دومین گوشی تاشو گوگل فاش شد


اطلاعات جدیدی از دومین گوشی تاشو گوگل فاش شد

یک توسعه دهنده توانست با بررسی کدهای نسخه اندروید جدید، اطلاعات جدیدی از گوشی تاشو بعدی گوگل پیدا کند.در ماه جولای، یک توسعه‌دهنده کدهای گوگل را بررسی کرد و برخی از جزئیات دوربین گوگل پیکسل ۷، پیکسل ۷ پرو، تبلت پیکسل و گوشی هوشمند تاشو پیکسل را...

یک توسعه دهنده توانست با بررسی کدهای نسخه اندروید جدید، اطلاعات جدیدی از گوشی تاشو بعدی گوگل پیدا کند.

در ماه جولای، یک توسعه‌دهنده کدهای گوگل را بررسی کرد و برخی از جزئیات دوربین گوگل پیکسل ۷، پیکسل ۷ پرو، تبلت پیکسل و گوشی هوشمند تاشو پیکسل را فاش کرد. همان توسعه‌دهنده کد نسخه 1 پلتفرم فصلی اندروید 13 را بررسی کرد و جزئیات دوربین را در مورد دومین پیکسل تاشو کشف کرد.

این دومین Pixel تاشو با نام رمز “Felix” به حالت‌های تا شده و باز شده و دوربین‌های بیرونی و داخلی اشاره دارد. سیستم دوربین پشتی شامل سه واحد است – 64 مگاپیکسل IMX787 (اصلی)، 12 مگاپیکسل IMX386 (اولتراواید) و 10.8 مگاپیکسل S5K3J1 (تله‌فوتو). دوربین داخلی از سنسور 8 مگاپیکسلی IMX355 استفاده می‌کند، در حالی که دوربین خارجی در جلو نیز از سنسور S5K3J1 استفاده می‌کند.

به نقل از Kuba Wojciechowski:

با توجه به کد، تنظیمات دوربین به شرح زیر است: پشت گوشی: IMX787 اصلی، S5K3J1 تله‌فوتو، IMX386 اولتراواید. دوربین داخلی IMX355 همانند Pixel 6 است و سنسور بیرونی در جلو یک S5K3J1 دیگر است. این یک مجموعه نسبتاً جامع است که برای یک دستگاه ممتاز، مناسب است.

توسعه‌دهنده همچنین ارجاعاتی به تبلت پیکسل پیشرفته دیگری با اسم رمز «T6Pro» یا «tangorpro» پیدا کرد. این کد نشان می‌دهد که در مراحل اولیه توسعه است، اما هیچ تغییری را نسبت به مدل معمولی که به آن «T6» یا «تانگر» گفته می‌شود، نشان نمی‌دهد.

به نقل از Kuba Wojciechowski:

نکته دیگر، وجود تبلت رده بالاتر دیگری است. از آن به عنوان “T6Pro” یا “tangorpro” یاد می‌شود، در حالی که تبلت شناخته شده فعلی “T6” یا “tangor” است. به نظر می‌رسد که در مراحل اولیه توسعه خود است و کد در حال حاضر هیچ تغییری را نسبت به مدل معمولی نشان نمی‌دهد.

اطلاعات جدیدی از دومین گوشی تاشو گوگل فاش شد

گوگل در تاریخ 6 اکتبر رویدادی را برای رونمایی از پیکسل 7، پیکسل 7 پرو و پیکسل واچ برگزار می‌کند. باید دید که آیا گوگل این تبلت‌ها و تاشوهای پیکسل را در این رویداد معرفی می‌کند یا حداقل نگاهی اجمالی به دستگاه‌ها در اختیار ما قرار می‌دهد که رونمایی کامل در مرحله بعد اتفاق می‌افتد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس