سیل میم کوین و توکن های ملکه الیزابت به بازار رمزارزها!


سیل میم کوین و توکن های ملکه الیزابت به بازار رمزارزها!

به دنبال مرگ ملکه بریتانیا، الیزابت دوم، تعداد قابل توجهی میم کوین و NFT الهام گرفته شده از وی، وارد بازار رمزارزها شده است.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ در حال حاضر، لیست بلند بالایی از توکن‌ها با نام‌هایی مانند، کویین الیزابت اینو Queen Elizabeth Inu، سیو د کویین Save the Queen، کویین Queen، کویین دوج QueenDoge، لندن بریج ایز داون London Bridge is Down و آرآی‌پی کویین الیزابت Rip Queen Elizabeth وارد بازار شده‌اند.

افراد فرصت طلب، پس از درگذشت ملکه الیزابت دوم بیش از ۴۰ میم‌کوین و توکن غیرمثلی NFT مربوط به ملکه را وارد بازار رمزارزها کرده‌اند. طبق داده‌های Dex Screener، توکن کویین الیزابت اینو Queen Elizabeth Inu مبتنی بر BSC در PancakeSwap، در طول ۲۴ ساعت گذشته شاهد پامپ ۲۸۵۰۶ درصدی بوده و در زمان نوشتن این گزارش به ۰.۰۰۰۰۸۰۰۰ دلار رسیده است.

سیل میم کوین و توکن های ملکه الیزابت به بازار رمزارزها!

نمودار قیمتی توکن کویین الیزابت اینو

با این حال، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن به ارزش ۳۹۱۰۰۰ دلار در مقایسه با توکن الیزابت Elizabeth token که در کمتر از ۱۲ ساعت، ۲.۷ میلیون دلار حجم معاملات آن بوده، کمتر است. این دارایی همچنین شاهد پامپ ۸۴۴۲ درصدی بوده و ارزش آن به ۰.۰۵۹۹۳۱ دلار رسیده است.

لازم به ذکر است که کویین الیزابت اینو Queen Elizabeth Inu و الیزابت Elizabeth تنها ۱۷ هزار و ۲۰۴ هزار دلار ارزش نقدینگی داشته‌اند که نشان دهنده فقدان پشتوانه جدی و پتانسیل پامپ و دامپ کوتاه مدت است. این توکن‌ها تقریبا مشابه توکن کلاهبرداری اسکویید گیم بوده که در اکتبر سال گذشته به سرعت سقوط کرد.

در بازار معاملات NFT اوپن سی نیز پروژه RIP Queen Elizabeth چند ساعت پس از درگذشت ملکه رشد قابل توجهی را تجربه کرد. در این مجموعه، ۵۲۰ NFT وجود دارد که تصاویر هنری از ملکه را نشان می‌دهد.

با این حال، به نظر می رسد که کلکسیونرها هنوز اشتیاق چندانی به این پروژه نشان نداده‌اند. حجم فروش این پروژه تنها ۰.۰۶ اتر (ETH) به ارزش تقریباً ۱۰۱ دلار بوده است.

میزان NFT در این مجموعه نشان می دهد که خالق پروژه منتظر لحظه مناسب برای راه اندازی آن بوده است.

سیل میم کوین و توکن های ملکه الیزابت به بازار رمزارزها!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید