پذیرایی هواداران فنرباغچه از تیم اوکراینی با ماسک‌های پوتین +فیلم


پذیرایی هواداران فنرباغچه از تیم اوکراینی با ماسک‌های پوتین +فیلم

هواداران تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه پیش از آغاز دیدار این تیم برابر دینامو کی‌یِف اوکراین در لیگ اروپا، ماسک‌هایی که تصویر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه روی آن نقش بسته بود، به صورت زدند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال فنرباغچه و دینامو کی‌یِف چند هفته پس از دیدار جنجالی این دو تیم در مرحله انتخابی لیگ قهرمانان اروپا، برگزار شد؛ در آن دیدار نیز هواداران تیم ترکیه‌ای در حمایت از رئیس جمهوری روسیه، در ورزشگاه شکری سراج‌اوغلو، فریادهای «پوتین، پوتین» سر دادند.

اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) در واکنش به این اقدام، تیم فنرباغچه را با جریمه نقدی و بستن بخشی از ورزشگاه خانگی این تیم به روی هواداران تنبیه کرد اما ظاهرا این مجازات‌ها، هواداران تیم ترکیه‌ای را از ابراز مخالفت با تیم میهمان، برحذر نداشته است.

نشریه «هابرلر» ترکیه تصویری از هواداران فنرباغچه با ماسک‌های پوتین منتشر کرد و این در حالی است که تصاویر به اشتراک گذاشته‌شده در فضای مجازی حاکی از آن است که تماشاگران بیشتری با پرچم روسیه و ماسک پوتین در ورزشگاه حاضر شده‌اند.

در تیتر نشریه هابرلر نوشته شده بود «نگذارید یوفا این را ببیند!»

فنرباغچه با پیروزی در این دیدار، کمی از تلخی شکست ماه جولای برابر دینامو کاست و به نوعی انتقام آن بازی را گرفت. در آن دیدار که دیدار برگشت مرحله انتخابی لیگ قهرمانان بود، تیم اوکراینی که از قضا باز هم میهمان بود، موفق شد میزبان را شکست داده و راهی دور بعد شود هرچند در مرحله گروهی حذف شد.

دیدار برگشت این دو تیم در لیگ اروپا، سوم نوامبر(۱۲آبان) در شهر کراکوف لهستان برگزار خواهد شد؛ جایی که دینامو مادامی که عملیات نظامی روسیه در اوکراین ادامه داشته باشد، در آنجا از میهمانان خود پذیرایی می‌کند.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر