واکنش PSG؛ درگیری بازی نیس به ما مربوط نیست!


واکنش PSG؛ درگیری بازی نیس به ما مربوط نیست!

باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که درگیری در دیدار کلن و نیس هیچ ارتباطی به هواداران این تیم نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از دیدار دو تیم نیس و کلن در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا، درگیری‌های شدیدی بین هواداران دو تیم روی سکوها ایجاد شد.
این درگیری به حدی شدید بود که با دخالت نیروهای پلیس همراه شد و در نهایت این بازی با یک ساعت تاخیر شروع شد.
بسیاری از منابع خبری مدعی شدند که گروهی از هواداران افراطی پاری سن ژرمن در این درگیری‌ها دخالت داشتند و حتی با هواداران نیس نیز به شدت درگیری شدند.
حالا باشگاه پاری سن ژرمن بیانیه‌ای در این باره منتشر کرده و به شدت این موضوع و حضور هوادارانش در درگیری‌های شب گذشته را تکذیب کرده است.

واکنش PSG؛ درگیری بازی نیس به ما مربوط نیست!
در این بیانیه آمده است:« پاری سن ژرمن خشونت‌های رخ داده در جریان دیدار نیس و کلن را به شدت محکوم می‌کند. برای بیش از 10 سال است که پاری سن ژیرمن یکی از متعهدترین باشگاه‌ها در برخورد با خشونت در ورزشگاه‌های فوتبال بوده است. این باشگاه باید اعلام کند گروه هواداری Supras Auteuil در آوریل سال 2010 منحل شد و اعضای آن هوادار این تیم به حساب نمی‌آیند. آنها همچنین از ورود به پارک دو پرنس منع شده‌اند. این باشگاه تنها هواداران رسمی و عضو انجمن هواداری را با حقوق مشخص به رسمیت می‌شناسد.»
با توجه به این که این حوادث در جریان دیدار پی اس جی و با در ورزشگاه پارک دو پرنس رخ نداده است، مشخص نیست که آیا یوفا تنبیهی برای این باشگاه در نظر خواهد گرفت یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی