مقابل صدرنشین باید حقانیت خودمان را ثابت کنیم/ مهاجری: استادیوم مقابل پرسپولیس زرد خوشگل باشد!


مقابل صدرنشین باید حقانیت خودمان را ثابت کنیم/ مهاجری: استادیوم مقابل پرسپولیس زرد خوشگل باشد!

سرمربی نفت مسجد سلیمان امیدوار است استقلال پرسپولیس از دیدار با پرسپولیس بکنند.

به گزارش "ورزش سه" رضا مهاجری سرمربی موفق نفت مسجدسلیمان در آستانه دیدار این هفته تیمش برابر پرسپولیس با حضور در نشست خبری به توضیح شرایط طلایی‌پوشان برابر صدرنشین لیگ پرداخت.

قول داده بودم نفت مسجدسلیمان دغدغه سقوط نداشته باشد
فکر می‌کنم تیم ها دارند شکل خودشان را پیدا می‌کنند و خدا را شاکرم پنج هفته که از لیگ گذشته بچه های‌مان با فعلا خواستن دارند تلاش می کنند و خروجی آن فوتبالی است که توانسته است رضایت خاطر هوادار فوتبال فهم خوزستانی و مسجد سلیمانی را جلب کند و این برای ما خیلی مهم است. چون قولی که اول فصل دادیم این بود که بتوانیم فوتبال خوبی بازی کنیم و در کنار آن نتایجی بگیریم که این تیم مثل سنوات گذشته دغدغه‌ای بابت سقوط نداشته باشد. هرچند اتفاق خاصی نیفتاده، ۵ هفته از لیگ گذشته و امتیازات خیلی به هم نزدیک است و هر اتفاقی می تواند بیفتد.

سهل انگاری کنیم شرایط بد می‌شود
ما می توانیم اتفاقات بهتری را تجربه کنیم و خدایی نکرده اگر سهل‌انگاری کنیم و امتیاز از دست بدهیم شرایط بدی را تجربه کنیم ولی خدا را شکر با تلاش بچه ها به بازی های آینده لیگ امیدوار هستیم.


بعد از 34 بازی توانستیم کامبک بزنیم
پیروزی ما در مقابل تیم خوب صنعت نفت آبادان یکی از سر فصل های خوب ما می‌توانست باشد. بعد از ۳۴ بازی زمانی که گل اول را خوردیم توانستیم پیروز شویم و به قول امروزی‌ها کامبک بزنیم و خدا را شکر در خانه حریف این اتفاق افتاد. باید این ها را به فال نیک بگیریم. یا برای مثال بالای ۳۵ پاس دادیم و توانستیم خودمان را تحمیل کنیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.


بازیکنان را برای یک بازی سخت آماده کرده‌ایم
با تیمی بازی داریم که فوتبالش، هویتش و کیفیتش نیازی به صحبت کردن من ندارد. قطعا روز سختی برای ما خواهد بود. بچه ها را برای یک بازی پر فشار و تاکتیکی آماده کرده ایم. امیدوارم بچه‌های ما تمرکز لازم را در این زمینه داشته باشند. فاصله بازی قبلی ما با پرسپولیس کم بود و بیشتر سعی کردیم جلساتمان تئوری باشد و بچه ها را به لحاظ جسمی و ذهنی ریکاوری کنیم. امیدوارم یک فوتبال تماشاگر پسند همانطور که بچه ها در ۵ هفته گذشته انجام دادند انجام دهند تا بتوانیم مقابل پرسپولیس که بُعد رسانه زیادی دارد حقانیت خودمان را ثابت کنیم.


نفت MIS امتیاز امید کشوری دریافت کرده
خبر خوبی که داشتیم گرفتن امتیاز امید های لیگ برتر کشور است. این می‌تواند نوید خوبی برای جوانان مسجدسلیمان باشد که بتوانند شرایط حضور خود در تیم بزرگسالان را فراهم کنند ولی قبل از آن نیاز به زیرساخت داریم که آرا آرام امیدهای این تیم بتواند تیم بزرگسالان را تغذیه کند.

بدون مصدوم و محروم مقابل پرسپولیس حاضر می‌شویم
تا الان که در خدمت شما هستم مصدوم و محرومی نداریم. مصدومیت های جزئی همیشه هست ولی با تمام ظرفیت میتوانیم مقابل پرسپولیس قرار بگیریم.


استادیوم فردا رنگ زرد خوشگل باشد!
تماشاگر فوتبال را می فهمد و بلد است چگونه به تیمش انرژی بدهد. حضور این عزیزان در استادیوم خیلی به ما کمک می کند. همانطور که تا الان کمک کرده اند. درست است که در بازی با صنعت نفت آبادان حداقل تماشاگر را داشتیم ولی همام حداقل هم وقتی که در گوشه ای از استادیوم می بینی که یک صدا و یک پرچم دارد از شما حمایت می‌کند انرژی مثبت منتقل می شود. حالا شما این را به یک استادیوم بسط بدهید که شور و نشاط دارد و می‌تواند تیمش را کمک کند. حضور پرشور هواداران در بازی فردا خیلی می‌تواند کمک حال ما باشد. امیدوارم فردا ورزشگاه را به رنگ زرد خوشگل نفت ببینیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!