فروش بلیت دیدار تراکتور - صنعت نفت به قیمت 5 هزار تومان


فروش بلیت دیدار تراکتور - صنعت نفت به قیمت 5 هزار تومان

سرپرست باشگاه تراکتور تبریز از فروش بلیت دیدار شاگردان بردیف مقابل صنعت نفت آبادان به قیمت پنج هزار تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایوب بهتاج در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، درباره بلیت دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: با موافقت زنوزی مالک باشگاه در نظر داشتیم بازی این هفته تراکتور را رایگان اعلام کنیم. با توجه به ضرورت خرید بلیت به‌صورت اینترنتی و محدودیت‌های درگاه پرداخت اینترنتی، حداقل قیمت (پنج هزار تومان) را به‌عنوان نرخ بلیت بازی دو تیم تراکتور و صنعت نفت در نظر گرفته‌ایم.

وی در ادامه تصریح کرد: باشگاه تراکتور به درآمد حاصل از فروش بلیت نیازی ندارد و آمادگی لازم برای واریز این مبلغ به مجموعه‌های مختلف را داریم. همچنین اطلاعات تمامی کسانی که از روز گذشته (پنجشنبه) بلیت خریده‌اند، در سامانه باشگاه موجود است و به دستور مالک باشگاه، پول این افراد به حساب‌شان بازگردانده می‌شود.

سرپرست باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: ما دنبال اخذ مجوزهای لازم از سازمان لیگ هستیم تا پس از این، نرخ بلیت را از حداقل قیمت ممکن تا 200 هزار تومان تعیین کنیم و علاقه‌مندان، بلیت را با رقم دلخواه خریداری کنند. زنوزی سال‌هاست از جیب خودش برای فوتبال ایران هزینه می‌کند و خوشبختانه نیازی به درآمدهای حاصل از بلیت‌فروشی نداریم. حتی درآمد حاصل از فروش بلیت 120 هزار تومانی هم رقم ناچیزی مقابل هزینه‌های کلان باشگاه است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی