نخستین سخنرانی پادشاه جدید انگلیس


نخستین سخنرانی پادشاه جدید انگلیس

چارلز سوم که درپی مرگ ملکه انگلیس پادشاه این کشور شده است، در نخستین سخنرانی خود متعهد شد به مسیر پیشرفت کشورش ادامه دهد.

نخستین سخنرانی پادشاه جدید انگلیس

به گزارش راهبرد معاصر، چارلز سوم، پادشاه انگلیس امروز (جمعه) اعلام کرد متعهد است که به مردم و کشور خود خدمت کرده و مسیر پیشرفت انگلیس را ادامه دهد.

براساس گزارش الجزیره او ادعا کرد مادرش برای انگلستان همه تلاش خود را انجام داده و فداکاری نموده است.

این درحالی است که یک گزارش تازه نشان می‌دهد هزینه‌های خاندان سلطنتی با افزایش ۱۵ میلیون پوندی برای نخستین بار به بالای ۱۰۰ میلیون پوند رسیده که این امر نشان از رشد ۱۷ درصدی دارد.

همچنین «دیلی میرور» نوشت: با وجود آنکه مردم عادی انگلیس مجبور به کاهش هزینه‌های خود شده اند، اما یکسری هزینه‌ها که از سوی اعضای ارشد خاندان سلطنتی مانند ملکه، شاهزاده چارلز، دوک و دوشس کمبریج [به مردم]تحمیل می‌شود، در سال‌های اخیر رو به افزایش بوده است.

با یک نگاه اجمالی به روابط پیچیده و رازآلود درون خاندان سلطنتی در دوران حیات ملکه الیزابت از یکسو و بحران‌های عدیده‌ای که این روز‌ها کشور انگلیس با آن دست و پنجه نرم می‌کند و نیز بی توجهی خاندان سلطنتی در هزینه کردن از جیب مالیات دهدگان انگلیسی، از سوی دیگر، می‌توان دریافت «چارلز سوم» میراث دشواری را از دوران حیات الیزابت به ارث برده و به عنوان پادشاه جدید انگلیس، با چالش‌های عدیده‌ای روبروست./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا