کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ غول کوبایی هم به بلگراد آمد


کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ غول کوبایی هم به بلگراد آمد

میخایین لوپز هرچند دورخیزش المپیکی است و در جهانی امسال کشتی نخواهد گرفت اما برای تماشای مسابقات به بلگراد آمده است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ساعت 12:30 امروز (شنبه) به وقت ایران در بلگراد آغاز خواهد شد.

اختلاف ساعت ایران و صربستان، دو ساعت و نیم است، رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان از ساعت 10 صبح در بلگراد آغاز می‌شود.

تیم کشورمان با پویا دادمرز در 55 کیلوگرم، مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلوگرم، علیرضا نجاتی در 63 کیلوگرم، محمدرضا گرایی در 67 کیلوگرم، محمدرضا مختاری در 72 کیلوگرم، محمدعلی گرایی در 77 کیلوگرم، پژمان پشتام در 82 کیلوگرم، ناصر علیزاده در 87 کیلوگرم، محمدهادی ساروی در 97 کیلوگرم و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور دارد و با توجه به نبود روس‌ها و اختلاف 6 امتیازی سال گذشته با تیم روسیه، مدعی قهرمانی مسابقات خواهد بود.

هرچند علاوه بر کشتی‌گیران روس، تیم اوکراین هم به خاطر شرایط جنگی طبیعتا با شرایط ایده‌آل در مسابقات شرکت نکرده، اما رقابت‎های جهانی امسال غایبان دیگری هم دارد که میخایین لوپز کوبایی یکی از آنهاست.

او بعد از آنکه طلای المپیک 2020 توکیو را به دست آورد، در رقابت‌های جهانی 2021 اسلو نیز غایب بود و در مصاحبه‌هایش عنوان کرد که خود را برای شرکت در المپیک 2024 پاریس آماده می‌کند.

با این وجود لوپز کوبایی که یکی از بزرگان کشتی فرنگی جهان محسوب می‌شود به بلگراد آمده و تماشاگر ویژه مسابقات خواهد بود.

پرویز نصیب‌اف که فینال المپیک 2020 توکیو را مقابل محمدرضا گرایی برگزار کرده و مغلوب حریف ایرانی‌اش شد نیز یکی از اوکراینی‌هایی است که در بلگراد کشتی خواهد گرفت.
هتل و تغذیه فرنگی‌کاران نسبتا رضایتبخش است و فاصله محل محل اقامت تیم ملی ایران (هتل هالیدی) فاصله بسیار کمی تا محل برگزاری مسابقات دارد و از این نظر شرایط برای تیم کاملا مناسب به نظر می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد