550 میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی مازندران جذب نشد


550 میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی مازندران جذب نشد

ساری- رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی مازندران گفت: ۵۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی سال قبل توسط دستگاه های اجرایی در استان جذب نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله فتح الله پور پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به اعتبارات جذب نشده استانی گفت: تا پایان ماه قبل هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات استان جذب نشده است.

وی با اشاره به ابلاغ اعتبارات دستگاه‌های اجرایی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و تلاش‌های اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، اعتبارات جذب نشده در ماه جاری به ۵۵۰ میلیارد تومان کاهش یافته است و این روند کاهشی ادامه دارد.

وی با عنوان اینکه یکی از دلایل عدم جذب اعتبارات تأخیر در مبادله موافقتنامه ها است، از دستگاه‌های اجرایی خواست تا حساسیت‌های لازم را در این زمینه داشته باشند.

فتح الله پور تغییرات کاربری غیراصولی را از مهمترین چالش‌ها و دغدغه‌ها بیان کرد و خواستار برنامه ریزی برای پیشگیری از این فرایند در استان و حفظ مزارع و باغات شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران بازنگری در طرح‌های هادی روستایی را از دیگر دستور کار جلسه عنوان کرد و گفت: بنیاد مسکن باید در این زمینه تدابیر لازم را انجام دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022