پولادگر: قایقرانی از رشته‌های پرافتخار ما است


پولادگر: قایقرانی از رشته‌های پرافتخار ما است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: قایقرانی از رشته‌های پرافتخار ما است که الحمدالله مسیر خوبی را در راه موفقیت طی می‌کند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مسابقات روئینگ کاپ آسیا در تهران اظهار داشت: قایقرانی از رشته‌های پرافتخار ما است که الحمدالله مسیر خوبی را در راه موفقیت طی می‌کند. می‌توانم بگویم که اولین چراغ مدال‌های قهرمانی در سال 1401 را این رشته روشن کرد و این موفقیت‌ها در عرصه‌های جهانی و آسیایی ادامه دارد.

وی درباره برنامه‌های وزارت ورزش برای حمایت از فدراسیون‌ها در کسب میزبانی‌های مختلف گفت: کسب میزبانی در دستور کار وزارت ورزش است و به همه فدراسیون‌ها نیز این مسئله تاکید می‌شود که رویدادهای مهم منطقه، قاره و حتی جهان را میزبانی بگیرند. وزارت ورزش از کسب میزبانی‌ها حمایت می‌کند. علاوه بر آن، کسب کرسی‌های معتبر آسیایی و جهانی هم در دستور کار وزارت قرار دارد و نهایت همکاری و کمک را برای بدست آوردن کرسی‌ها انجام می‌دهیم.

پولادگر تاکید کرد: همه می‌دانیم که کرسی‌های تاثیرگذار در کسب میزبانی‌ها خیلی می‌تواند به ما کمک کند. وقتی یک نفر در آسیا و جهان سمت داشته باشد، در بدست آوردن میزبانی‌های خیلی می‌تواند تاثیرگذار باشد. برای حضور در عرصه بین‌الملل هم فکر می‌کنم در حوزه ورزش قهرمانی، موضوع میزبانی موضوعی است که مغفول مانده در این چند ساله اخیر و یک حلقه مفقوده در ورزش قهرمانی ما است. ما هم می‌توانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و باعث ارتقای کلاس فنی رشته‌های‌مان می‌شود و از همه مهمتر، اعتبار جهانی‌مان افزایش پیدا می‌کند. امیدوارم همه فدراسیون‌ها و رشته‌ها این مسئله را در دستور کار خود قرار بدهند و ما هم نهایت کمک را خواهیم کرد. در همین باره با وزارت امور خارجه رایزنی صورت گرفته تا بتوانیم برای کسب میزبانی‌ها، نهایت کمک را به فدراسیون‌ها انجام بدهیم.

وی درباره بازنشستگی سلیمانی و شرایط حضورش در فدراسیون اسکواش گفت: دوره او چند روز دیگر تمام می‌شود. او اعتراضی به محاسبه سال‌های سنوات خدمتش دارد که در حال بررسی هستیم و اگر مشکلی نداشته باشد، قطعاً می‌تواند حضور داشته باشد.

ادامه دارد...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها