هویت اراضی کشاورزی بیله‌سوار با صدور سند تک‌برگ مشخص می‌شود


هویت اراضی کشاورزی بیله‌سوار با صدور سند تک‌برگ مشخص می‌شود

بیله‌سوار - فرماندار بیله‌سوار گفت: تاکنون ۶۰۰ قطعه زمین به مساحت ۷ هزار و ۸۵۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی بیله‌سوار در سامانه حدنگاری ثبت و سنددار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، صاحبعلی اصغری پیش از ظهر شنبه در مراسم صدور سند مالکیت زمین کشاورزی در روستای «قره قاسملو» بخش مرکزی بیله‌سوار اظهار کرد: در راستای تفاهم نامه مشترک بین جهاد کشاورزی و ثبت اسناد و املاک کشور زمین‌های کشاورزی شهرستان که حدود ۱۲۰ هزار هکتار است، سنددار می‌شود.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح سنددار نمودن اراضی کشاورزی بسیاری از مشکلات کشاورزان منطقه رفع خواهد شد، افزود: با اجرای این طرح مالکیت کشاورزان بر اراضی زراعی تثبیت می‌شود و اختلافات ملکی و پرونده‌های ناشی از آن به حداقل خواهد رسید.

فرماندار بیله‌سوار عنوان کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی به عنوان نمایندگان روستاها، با انعکاس مطلوب و اطلاع‌رسانی خوب و مناسب کشاورزان را از اجرای این طرح مطلع و آنان را برای تهیه سند مالکیت اراضی کشاورزی ترغیب کنند.

اصغری افزود: بیشترین زمین کشاورزی جهت سنددار نمودن زمین در استان مربوط به شهرستان بیله‌سوار است و با اجرای این طرح امنیت روانی جامعه، کاهش پرونده‌های قضائی، زیرساخت برای املاک کشور و برنامه‌ریزی برای فعالیت سایر سازمان‌ها و تهیه بانک جامع اطلاعات فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم تعدادی از اسناد مالکیت تک برگ مزارع کشاورزی به کشاورزان ارائه شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !