مدیر واحد تهران پژوهشکده زن و خانواده منصوب شد


مدیر واحد تهران پژوهشکده زن و خانواده منصوب شد

طی حکمی از سوی حجت الاسلام محمدرضا زیبایی نژاد، رئیس پژوهشکده زن و خانواده، منصوره سادات مرتضوی به سمت مدیر واحد تهران پژوهشکده زن و خانواده منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی حجت الاسلام محمدرضا زیبایی نژاد، رئیس پژوهشکده زن و خانواده، منصوره سادات مرتضوی به سمت مدیر واحد تهران پژوهشکده زن و خانواده منصوب شد.

مدیر پژوهشکده زن و خانواده تهران از چهره‌های فرهنگی شناخته شده است که کارشناس و نویسنده برنامه‌های تلویزیونی ایستگاه اندیشه، فرمول جاذبه، فرهنگ از آنچه می‌بینید به شما نزدیکتر است، اصحاب عشق و جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان را در پرونده کاری خود دارد.

منصوره سادات مرتضوی مدرس دانشگاه و پژوهشگر تعلیم و تربیت، رسانه و زنان است و پژوهشگری چندین پروژه از جمله رصدخانه فرهنگی اصفهان را نیز بر عهده داشته است. او مشاور زنان و خانواده شهردار اصفهان، عضو کمیته مشورتی تحول در شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو شبکه روانشناسان اشراق و مؤسس و مدیر مجموعه فرهنگی ألست است.

همکاری با وزارت دفاع، مجری طرح حجاب استانداری، سردبیری نشریات برهان و چشم‌های بیدار و مدرس طرح اندیشه تمدن ساز دانشگاه علوم پزشکی از دیگر سوابق اجرایی وی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید