قیمت دلار در بازار آزاد صعودی شد


قیمت دلار در بازار آزاد صعودی شد

هربرگ اسکناس آمریکایی قبل از ظهر امروز از نیمه کانال ۳۰ هزار تومان عبور کرد و بر روی ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان قرار گرفت. این قیمت در مقایسه با عصر روز پنجشنبه نزدیک به ۴۰۰ تومان افزیش را نشان می‌دهد.

قیمت دلار در شروع معاملات نقدی امروز شنبه ۱۹ شهریور ماه در تهران افزایش را تجربه کرد. هر برگ اسکناس آمریکایی قبل از ظهر امروز از نیمه کانال ۳۰ هزار تومان عبور کرد و بر روی ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان قرار گرفت . این قیمت در مقایسه با عصر روز پنجشنبه نزدیک به ۴۰۰تومان افزیش را نشان می دهد .

افزایش قیمت دلار بعد از تحریم های آمریکا

به نظر می رسد بعد از تحریم های جدید آمریکا علیه ایران و سیگنال های ضد و نقیض برجامی کاسه صبر معامله گران دلار به سر آمده و انتظارات صعودی بار دیگر در تهران تقویت شده است.

بازار ساز وارد میدان می شود؟

عده ای از معامله گران می گفتند در صوتی که بازار ساز وارد میدان نشود ممکن است اسکناس آمریکایی به سمت محدوده ۳۰ هزار و ۸۰۰ تومان هم خیز بردارد .

حمایت دلار هرات از تهران

البته بازار های همسایه هم امروز از تهران حمایت کردند . نرخ دلار در هرات امروز وارد کانال ۳۰ هزار تومان شد و تا محدوده ۳۰ هزار و ۴۰۰ تومان بالا رفت. این در حالی است که نرخ دلر هرات در روزهای گذشته پشت مرز ۳۰ هزار تومان متوقف شده بود .

درهم به کمک دلار رفت

قیمت درهم نیز امروز به کمک بازار دلار رفت. نرخ حوله درهم امروز تقریبا ۶۰ تومان بر ارزش خود افزود و به قیمت ۸ هزار و ۴۰۰ تومان رسید. .

منبع: اکوایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی