حمایت های بانک ملی ایران زمینه تحقق افزایش تولید را فراهم کرد


سعید منزوی زاده با اشاره به ارائه انواع خدمات بانک ملی ایران در این شرکت، گفت: حمایت ها و کمک های گسترده بانک‌ها به ویژه بانک ملی ایران به این شرکت موجب شده شاهد افزایش ظرفیت تولید باشیم.

حمایت های بانک ملی ایران زمینه تحقق افزایش تولید را فراهم کرد

به گزارش ایران اکونومیست ، مدیر عامل شرکت تولیدی و صنعتی رسول اصفهان (قالی سلیمان) در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با اشاره به این که بانک ها با ارائه خدمات مالی به بنگاه های اقتصادی و واحد های تولیدی در سراسر کشور می توانند در زمینه حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان که منجر به توسعه کشور خواهند شد نقش آفرینی کنند، اظهارداشت: حضور و همراهی بانک ملی ایران در تحقق اهداف این مجموعه صنعتی زمینه ساز افزایش ظرفیت تولید در شرایط اوج تحریم های ظالمانه و تنگناهای اقتصادی شد.
وی در ادامه افزود: فعالیت قالی سلیمان با چهار دهه سابقه درخشان همراه است. در ابتدا با ریسندگی نخ اکریلیک شروع کردیم و پس از آن به سمت بافندگی فرش با برند قالی سلیمان رفتیم. سپس قسمت سالن بی سی اف یا ذوب ریسى را اضافه کردیم که انواع نخ پلی پروپیلن، پلی استر و پلی آمید را تولید می کند. طی سال های اخیر نیز با همکاری و حمایت های بانک ملی ایران با توسعه و تکمیل خطوط تولید جدید، مجموعه کاملی از فعالیت های نخ و فرش را ایجاد کردیم که امروز این واحد تولیدی به یکی از مجموعه های کم نظیر در خاورمیانه و غرب آسیا تبدیل شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه، ما نه‌ تنها کار خودمان را متوقف نکردیم بلکه با حمایت های بانک ملی ایران تلاش کردیم تولید را افزایش و با صادرات به کشورهای عربی و آسیای میانه مجموعه‌ای اشتغال آفرین و ارزآور باشیم.
منزوی زاده در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان این که اگر توانسته‌ایم به‌ عنوان تولید کننده و صادرکننده نمونه معرفی شویم، گفت: در این سال‌ها با وجود مشکلات بسیار گروه مالی بانک ملی ایران از شرکت ما پشتیبانی های گسترده و همه جانبه ای داشته و توانسته به عنوان حامی در کنار این مجموعه کارآفرین و صادر کننده نمونه باشد.
وی در خصوص تولید محصولات این شرکت گفت: توانسته‌ایم با حمایت های بانک ملی ایران تمامی نیازهای بازار را تأمین کنیم، به ‌عنوان کارآفرین و صادرکننده نمونه معرفی شویم، زنجیره کامل و سبدی متنوع از انواع فرش های ماشینی از ۳۲۰ تا ۱۵۰۰ شانه را تولید کنیم، جزو شرکت های بزرگ تولید کننده در صنعت نساجی در کشور باشیم و محصولات را به ۳۵ کشور صادر کنیم.
سعید منزوی زاده با بیان اینکه هزار نفر نیروی مستقیم در این شرکت فعالیت می کنند تصریح کرد: تولید انواع فرش در این شرکت سالانه بالغ بر ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع و تولید انواع نخ ۱۰ هزار تن در سال است که این موفقیت ها به ‌واسطه تعامل و همکاری با بانک ملی ایران بوده است.
به گفته وی با حمایت های به عمل آمده این شرکت با تکیه بر جوانان ماهر و متخصصان داخلی با دستیابی به دانش فنی، تکنولوژی پیشرفته، استاندارد های روز دنیا و تلاش و پشتکار موفق شدیم محصولاتی با کیفیت را طراحی و تولید کنیم.
وی خاطرنشان کرد: بانک ملی ایران از ما حمایت‌های خوبی در زمینه تسهیلات، صدور ضمانت نامه ها و گشایش اعتبارات داشته و امیدواریم این همکاری در آینده تداوم داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیب غفوریان پربازدید شد!