بلاتکلیفی در زمینه ساماندهی رمزارزها / رمزارزها ابزاری برای دور زدن تحریم ها است


بلاتکلیفی در زمینه ساماندهی رمزارزها / رمزارزها ابزاری برای دور زدن تحریم ها است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی تحریمی رمزارزها می توانند بسیاری از مشکلات در بخش مبادلات پولی را برطرف سازند که متاسفانه در این بخش قانونی نداریم.

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به سرنوشت طرح ساماندهی رمزارزها در کشور بیان کرد: در گذشته ما طرحی را با عنوان ساماندهی رمزارزها تهیه کردیم و متاسفانه وقتی این طرح به کمیسیون انرژی ارجاع شد،این کمیسیون با طرح فوق مخالفت کرد.

وی تاکید کرد: جدایی از این موضوع کمیسیون اقتصادی مجلس هم یک گزارش در زمینه ضرورت ساماندهی بازار رمزارزها تهیه کرده است . با این حال متاسفانه آقایان نماینده در کمیسیون انرژی به جای اینکه بیاند ارادات طرح ساماندهی رمزارزها را برطرف کنند، به طور کل با این طرح محالفت کردند . از سوی دیگر کمیسیون اقتصادی ضرورت این مسئله را تشخیص داده و گزارش خود را به صحن مجلس ارائه کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: به اعتقاد بنده موضوع ساماندهی رمزارزها باید در کمیسیون اقتصادی مجلس دنبال شود که البته دوستان اقدامات خود را در این بخش آغاز کرده اند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ساماندهی رمزارزها در کشور امری بسیار ضروری است و مسئولین باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در شرایطی تحریمی رمزارزها می توانند بسیاری از مشکلات در بخش مبادلات پولی را برطرف سازند.

بلاتکلیفی در زمینه ساماندهی رمزارزها / رمزارزها ابزاری برای دور زدن تحریم ها است

وی با بیان اینکه ما به واسطه رمز ارزها می توانیم تحریم ها را دور بزنیم بیان کرد: متاسفانه در زمینه رمز ارزها در کشور قانونی نداریم و ضرورت دارد طرحی و لایحه ای در این بخش در مجلس به تصویب برسد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته در دولت مباحثی در این بخش نامه ای مصوب شده است اما بنده فکر می کنم باید این مسئله مبنای قانونی هم داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر