کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ 4 پیروزی پیاپی و برتری نفسگیر گرایی


کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ 4 پیروزی پیاپی و برتری نفسگیر گرایی

گرایی مقابل حریف کروات به زحمت افتاد و در جدالی نفسگیر و میلیمتری، با اختلاف یک امتیاز برنده از تشک خارج شد. حریف بعدی او قهرمان کره‌ای المپیک است.

رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی بلگراد از ۱۹ تا ۲۲ شهریور در بلگراد پایتخت صربستان در حال برگزاری است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مبارزه‌های مقدماتی ۴ وزن ۵۵ (پویا دادمرز)، ۷۲ (محمدرضا مختاری)، ۷۷ (محمدعلی گرایی) و ۸۷ کیلوگرم (ناصر علیزاده) از ساعت ۱۳ به وقت ایران در سالن اسپارت آرنا شهر بلگراد آغاز شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی دارنده ۳ مدال برنز جهان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم آنتونیو کامنیاسیویچ از کرواسی را در یک کشتی سخت و دشوار با نتیجه ۵ بر ۴ شکست داد. وی در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف کیم هیون وو ۳۳ ساله و دارنده طلای جهان و المپیک از کره‌جنوبی مبارزه خواهد کرد.

کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ 4 پیروزی پیاپی و برتری نفسگیر گرایی

ناصر علیزاده دارنده ۲ مدال طلای پیکارهای قهرمانی آسیا در نخستین مبارزه خود در وزن ۸۷ کیلوگرم موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ میرکو مینگوزی از ایتالیا را مغلوب کند. وی در دور بعد آتابک عزیزبیک‌اف از قرقیزستان را ۵ بر ۳ شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. علیزاده در فینال پیکارهای قهرمانی سال ۲۰۲۱ آسیا در قزاقستان این حریف قرقیزی را شکست داده بود.

نماینده کشورمان در مرحله بعد با علی چنگیز از ترکیه روبرو خواهد شد.

تا لحظاتی دیگر پویا دادمرز باید به مصاف اکرم اوزترک از ترکیه و محمدرضا مختاری در وزن ۷۲ کیلوگرم باید به مصاف ابراهیم غانم از فرانسه برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید