زیباشدن سیمای بصری منطقه 14 در استقبال از مهر 


زیباشدن سیمای بصری منطقه 14 در استقبال از مهر 

شهردار منطقه ۱۴ از تمهیدات ویژه شهری با اولویت پیرامون مراکز آموزشی در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

محمد امین سالاری پور گفت: دستورالعمل اجرای طرح استقبال از مهر به منظور تامین امکانات مورد نیاز و انجام اقدامات لازم برای دسترسی دانش آموزان به مراکز آموزشی، زیباسازی منظرشهری و بهبود و افزایش کیفیت در وضعیت نگهداشت شهر در دستور کار حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه قرارگرفت.

سالاری پور با اشاره رنگ آمیزی بیش از ۴هزار مترمربع از جداره های بیرونی و المانهای مدارس منتخب و بیش از ۵ هزار متر طول آذین بندی و نصب پرچم ایران که تاکنون برای استقبال از مهر انجام شده، از پیرایش شهر ، پاکسازی نماها و زیباسازی جداره های مدارس خبر داد.

وی به تشریح دیگر اقدامات شاخص برای بازگشایی مدارس پرداخت و گفت: رسیدگی به وضعیت مبلمان و حذف زوائد فیزیکی فضای داخل حیاط مدارس ، پاکسازی کامل نمای مدارس ، رنگ‌آمیزی و نقاشی دیواری بیرونی همچنین دربهای ورودی، تابلوهای سر درب مدارس (شست و شو،مرمت، تعویض) و المانهای حیاط مدارس ، نگهداشت فضای سبز محوطه داخل مراکز آموزشی، کاشت نهال، درختچه و گل وگیاه در فضای حیاط و محوطه مدارس ، نصب نیمکت و سطل زباله ، رنگ آمیزی پل های عابر پیاده، طعمه گذاری کلونی های آلوده در محیط مدارس،اکران طرح های فرهنگی در خصوص بازگشایی مدارس و... آغاز شده است.

شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه ارتقای سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضا‌های آموزشی، بازپیرایی فضای سبز، زیباسازی محیط‌های داخلی و پیرامون مراکز آموزشی از رویکرد‌های این طرح است، افزود: رسیدگی ویژه به امور نگهداشت شهر در منطقه در دو بازه زمانی از ۱۵ تا ۳۱ شهریور و بازه دوم از اول الی ۱۵ مهر با جدیت هر چه تمام‌تر دنبال می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403