3 کودک تاکستانی در استخر آب دامداری غرق شدند


3 کودک تاکستانی در استخر آب دامداری غرق شدند

قزوین - معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از جان باختن ۳ کودک تاکستانی در استخر ذخیره آب دامداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رحیم خامدی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر جان باختن ۳ کودک، در استخر ذخیره آب دامداری، در روستای نرجه شهرستان تاکستان، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران و در بررسی محل مشخص شد، جان باختگان فرزندان یکی از کارگران دامداری بوده‌اند که پس از مدتی جستجو، جسد هر ۳ کودک را در استخر ذخیره آب دامداری پیدا کرده است.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: کودکان که برای بازی و شنا از حفاظ سیمانی حاشیه استخر عبور کرده و وارد آب شده بودند، به دلیل عمق زیاد استخر و عدم آشنایی با فنون شنا، دچار این حادثه شدند.

خامدی در پایان با تاکید بر اینکه همه ساله در فصل تابستان شاهد حوادث ناگواری از این قبیل بوده‌ایم که اکثر آنها به دلیل نبود حفاظ مناسب در استخرهای آب کشاورزی و عدم توجه و نظارت والدین بر فرزندان اتفاق می‌افتد، خاطرنشان کرد: اجساد متوفیان تحویل عوامل بهشت فاطمه شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !