عرضه روغن موتور در بازار به حال اولیه برگشت/کمبودی در عرضه روغن موتور نداریم


عرضه روغن موتور در بازار به حال اولیه برگشت/کمبودی در عرضه روغن موتور نداریم

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو گفت: خوشبختانه عرضه روغن موتور نسبت به روز‌های گذشته بهبود یافته و هیچ کمبودی در آن نداریم.

آقای علیرضا نیک آیین گفت: متاسفانه با افزایش قیمت روغن موتور در بازار عرضه روغن‌های تقلبی هم افزایش یافت و همچنین قیمت حمل و نقل هم بالا رفته است. از این رو با افزایش روغن تقلبی در بازار نحوه تشخیص اصل یا فیک بودن هم به مراتب سختر شده است به طوری که بسته بندی روغن‌های تقلبی بسیار حرفه‌ای انجام می‌شود.

به گفته او، این موضوع ضربه بزرگی را به تعمیر خودرو خواهد زد. به نحوی که تعمیرکار گیربکس و موتور خودرو را تعمیر کرده، اما وقتی روغن تقلبی استفاده می‌شود خودرو بعد از طی چند کیلومتر باز خراب شده و باید راهی تعمیرگاه شود. متاسفانه نظارتی هم نمی‌شود در این زمینه داشته باشیم و باید واحد‌های نظارتی تمرکز زیادی را به مراکز توزیع روغن داشته، مانع ورود روغن‌های تقلبی به بازار شوند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو این را هم گفت:خوشبختانه عرضه روغن موتور نسبت به روز‌های گذشته بهبود یافته است و هیچ کمبودی در این بین وجود ندارد، فروش تحمیلی کالا باعث می‌شود که مشکلات زیادی برای واحد‌های صنفی و مردم به وجود بیاید، کارخانه‌ها خود عرضه را کم کرده‌اند و در عین حال فروش تحمیلی دارند برای مثال می‌گویند در کنار هر یک کارتن روغن موتور باید ۵ کارتن ضد یخ ببرید که خوشبختانه این موضوع هم برطرف شده است. امیدواریم کارخانه‌ها سطح عرضه را زیاد کنند تا مردم دچار مشکل نشوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل