راه‌اندازی تونل سرد در مرز مهران


راه‌اندازی تونل سرد در مرز مهران

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از راه‌اندازی تونل سرد در مرز مهران خبر داد و گفت: با توجه به گرمای بیش از حد هوا در مهران این سازمان اقدام به ایجاد تونل سرد کرده تا زائرانی که دچار گرمازدگی شده‌اند، از امکانات این تونل بهره‌مند شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم ؛ وحید سلیمی درباره اقدامات سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در اربعین 1401 خبر داد و گفت: قبل از شروع مراسم اربعین، این سازمان با برپایی پویش «مرهم زائر» اقدام به تامین دارو و تجهیزات مورد نیاز در اربعین کرد.

وی افزود: این سازمان در مرز مهران و باتوجه به گرمای بیش از حد هوا با همکاری شرکت اسنوا اقدام به ایجاد تونل سرد کرده تا زائرانی که دچار گرمازدگی می‌شوند به این محل مراجعه کنند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: راه‌اندازی چادرهای راپ‌هال به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران در مرز مهران از دیگر اقدامات این سازمان در مرز مهران بود که با همکاری پزشکان و پیراپزشکان داوطلب مشغول خدمت‌رسانی است. همچنین ارائه خدمات دیگر مانند حمل سالمندان با ویلچر، خدمات خیاطی، ارائه داروی رایگان به بیماران و ... نیز از دیگر خدمات این سازمان است.

وی با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی خانوارهای کم‌برخوردار در ٢ ٢ محله کم برخوردار کشور افزود: با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بیش از ٦ نفر از فعالان اجتماعی این محلات را به سفر عراق اعزام کردیم.

سلیمی گفت: توزیع بیش از ٣٦ وعده غذا با مشارکت خیرین از اقدامات شاخص در شهر نجف بود همچنین توزیع بیش از 3000 هزار بسته غذایی در مرز شلمچه نیز از دیگر اقدامات بود.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر افزود: با توجه به مشکلاتی پیش‌بینی شده برای زائران در عراق این سازمان با همکاری نمایندگی بیمه سامان در شهر کربلا اقدام به راه‌اندازی سیستم پاسخگویی تلفنی شبانه‌روزی کرد تا اگر زائرین دچار حادثه‌ای شدند بتوانند با این مرکز از طریق اپراتورهای عراقی تماس بگیرند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته