شورای جهانی کلیساها خواستار پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی شد


شورای جهانی کلیساها خواستار پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی شد

شورای جهانی کلیساها طی بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم کرد و از مجامع بین المللی خواست تا مانع رژیم صهیونیستی شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کمیته مرکزی شورای جهانی کلیساها در بیانیه ای نسبت به تهدید رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و همچنین حضور مسیحیان در سرزمین قدس اشغالی هشدار داد.

در این بیانیه آمده است که در هفت ماه گذشته، روسای کلیساهای محلی حداقل ۷ بیانیه صادر کرده است که در آنها نسبت به تهدیدات ناشی از حملات گروه های صهیونیستی علیه روحانیون مسیحی و ساختمان های کلیسا و محدودیت های این رژیم در آزادی مذاهب و دسترسی به اماکن مقدس هشدار دادند.

این بیانیه افزود: بسیاری از مردم فلسطین در کرانه باختری و قدس شرقی اشغالی، از جمله شیخ جراح، خان الخلیل، مسافر یطا و دیگر نقاط، همچنان با تهدید آوارگی اجباری مواجه هستند .

در ادامه بیانیه، کمیته مرکزی شورای جهانی کلیساها تاکید کرد که اگر جلوی جنایات رژیم صهیونیستی گرفته نشود، شاهد بزرگترین انتقال اجباری فلسطینی ها از آغاز اشغال این سرزمین در سال ۱۹۶۷ تاکنون خواهیم بود.

این کمیته در پایان بیانیه از همه مجامع بین المللی خواست تا علیه اخراج قریب الوقوع و آوارگی مردم بی دفاع فلسطین توسط رژیم صهیونیستی شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر