تحقق 32 درصدی سهمیه اشتغال در شهرستان نیر


تحقق 32 درصدی سهمیه اشتغال در شهرستان نیر

نیر- معاون فرماندار شهرستان نیر گفت: تاکنون ۳۲ درصد سهمیه اختصاصی اشتغال نیر محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پورجم بعد از ظهر شنبه در جلسه اشتغال شهرستان نیر اظهار کرد: از تعداد ۸۷۰ نفر سهمیه اختصاصی در زمینه اشتغال شهرستان نیر تاکنون ۳۲ درصد آن محقق شده است.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین عوامل بروز آسیب‌های اجتماعی، معضل بیکاری است و در مقابل آن نیز اشتغال از مهمترین مؤلفه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی به شما می‌رود چرا که منزلت و پایگاه اجتماعی خانواده و رفاه و راحتی آنها مستقیماً با اشتغال ارتباط پیدا می‌کند.

معاون فرماندار شهرستان نیر بیان کرد: البته بیکاری تنها عامل مؤثر در رخداد انواع آسیب‌های اجتماعی نیست، ولی متأسفانه رد پای آن در اکثر آسیب‌ها و معضلات اجتماعی نمایان و مشهود است.

پورجم با توجه به ضرورت اشتغال و ارتقای آن در جامعه و تأثیر مستقیم آن بر کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیر با پیگیری و تلاش مضاعف در خصوص بهره‌گیری از پتانسیل ذاتی مجموعه و پیرو تاکید فرماندار این شهرستان، قطعاً نسبت به تسریع همکاری‌های مناسب در جهت کاهش نرخ بیکاری در شهرستان نیر، بپردازند.

وی عنوان کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان از مباحث مهمی است که در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته و خوشبختانه در این شهرستان نیز برنامه‌های خوبی در این زمینه در حال اجرا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است