ارائه خدمات یکپارچه به زائران حسینی از درگاه اربعین


ارائه خدمات یکپارچه به زائران حسینی از درگاه اربعین

سازمان فناوری اطلاعات ایران با همکاری شرکت‌های دانش بنیان خدمات متنوعی را برای رفاه حال زائران حسینی از طریق درگاه اربعین فراهم کرده است. درگاه اربعین که هم اکنون دردسترس عموم مردم قرار دارد، با شعار «همگام با اربعین، همراه با فناوری» به...

سازمان فناوری اطلاعات ایران با همکاری شرکت‌های دانش بنیان خدمات متنوعی را برای رفاه حال زائران حسینی از طریق درگاه اربعین فراهم کرده است.
ارائه خدمات یکپارچه به زائران حسینی از درگاه اربعین
درگاه اربعین که هم اکنون دردسترس عموم مردم قرار دارد، با شعار «همگام با اربعین، همراه با فناوری» به اطلاع‌رسانی درباره خدمات فناورانۀ شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی می‌پردازد.
در این درگاه خدمات متنوعی از جمله « اعلام وضعیت» بصورت آفلاین، رایگان و بدون نیاز به سیم‌کارت عراقی، که به زائرین کمک می کند با استفاده از این سرویس بتوانند همراهان خود را از احوال خود باخبر کنند. همچنین از طریق این سامانه‌ها و اپلیکشن‌ها این امکان فراهم شده است تا زائران با توجه موقعیت مکانی خود به نزدیک‌ترین خدمات مورد نیاز مانند اسکان، اطعام، خدمات سلامت و غیره دسترسی داشته باشند.
طبق اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، همچنین با توجه به مشکلاتی که در زمینه تردد زائران وجود دارد، از امکانات تاکسی‌های اینترنتی و سایر فعالان این حوزه در جهت خدمات رسانی استفاده شده است. ارائه خدمات پرداخت آنلاین و نیز نرم افزارهای کاربردی مسیریابی از دیگر خدمات ارائه شده بر روی این درگاه است.
بنابر اعلام مدیران سازمان قرار است با استفاده از تجربیات حاصل شده در این دوره، برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری انجام شود و خدمات بیشتری را از طریق تعامل با شرکت‌های بخش خصوصی، شرکت‌های دانش بنیان و سایر نهادهای عمومی خدمات‌رسان‌ از طریق درگاه اربعین در اختیار زائرین حسینی به ویژه در ایام اربعین قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید