نخستین تریلر رسمی فیلم Knives Out 2 با بازی دنیل کریگ را ببینید


نخستین تریلر رسمی فیلم Knives Out 2 با بازی دنیل کریگ را ببینید

اولین تریلر فیلم Knives Out 2 بار دیگر کارآگاه بنوآ با بازی دنیل کریگ را در کنار مجموعه‌ای از بازیگران سرشناس اعم از ادوارد نورتون و دیو باتیستا به تصویر می‌کشد.تنها کمی پس از اعلام تاریخ انتشار فیلم Knives Out 2، نتفلیکس تریلری از این فیلم را...

اولین تریلر فیلم Knives Out 2 بار دیگر کارآگاه بنوآ با بازی دنیل کریگ را در کنار مجموعه‌ای از بازیگران سرشناس اعم از ادوارد نورتون و دیو باتیستا به تصویر می‌کشد.

تنها کمی پس از اعلام تاریخ انتشار فیلم Knives Out 2، نتفلیکس تریلری از این فیلم را عرضه کرد. در این فیلم بار دیگر رایان جانسون رو صندلی کارگردانی نشسته و ستارگان فراوانی در کنار هم جمع شده‌اند. ادوارد نورتون، ژانل مونه، کاترین هان، لزلی اودوم جونیو، جسیکا هنویک، مدلین کلاین، کیت هادسون و دیو باتیستا مجموعه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند. علاوه بر این، دنیل کریگ نیز بار دیگر در نقش ستاره فیلم، کارآگاه بنوآ بلانک حاضر شده است. داستان فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery پیرامون قتل فردی‌ست که توسط میلیاردر سرشناس حوزه تکنولوژی، مایلز بارون به یک مهمانی در سواحل مدیترانه دعوت شده است.

نخستین تریلر رسمی فیلم Knives Out 2 با بازی دنیل کریگ را ببینید

از فیلم Knives Out 2 چه می‌دانیم؟

انتظارات از نسخه دوم Knives Out بسیار بالاست! بخش بزرگی از این انتظار به خاطر عملکرد فوق‌العاده نسخه اول فیلم در باکس آفیس و نقدهای بسیار خوب آن است. این فیلم با کسب دو جایزه گلدن گلوب و یک نامزدی اسکار، کارآگاه بنوآ را به یکی از کارآگاه‌های محبوب مخاطبان تبدیل کرد.

نخستین تریلر رسمی فیلم Knives Out 2 با بازی دنیل کریگ را ببینید

پس از موفقیت چشمگیر این فیلم، نتفلیکس موفق شد در ازای رقم 469 میلیون دلار امتیاز ساخت دو دنباله این فیلم با کارگردانی رایان جانسون و بازی دنیل کریگ را از آن خود کند. بلافاصله پس از این امر، ساخت نسخه دوم با نام Glass Onion: A Knives Out Mystery آغاز شد و به مدت سه ماه در دریای مدیترانه به طول انجامید. اکنون اما تریلر رسمی این عنوان منتشر شده و می‌توانیم نخستین جزئیات این فیلم محبوب را مشاهده کنیم.

تریلر Knives Out 2 چه اطلاعاتی در اختیارمان قرار می‌دهد؟

در شرایطی که چندین ماه تا عرضه رسمی این فیلم زمان باقی مانده، نتفلیکس با نمایش یک تریلر و انتشار پوستر مربوط به آن، جزئیاتی از این فیلم جنایی-کمدی و بازگشت دنیل کریگ در نقش کارآگاه بنوا بلانک را در اختیارمان قرار داد. این تریلر را در اینجا مشاهده کنید:

با این که این تریلر اطلاعات زیادی از داستان فیلم را افشا نمی‌کند، اما به برخی سوالات پیرامون آن پاسخ می‌دهد. آن‌طور که از تریلر این فیلم پیداست، شخصیت ادوارد نورتون چندین مظنون به قتل را برای حل یک معمای قتل دیگر، بر روی یک کشتی تفریحی روی آب‌های دریای مدیترانه دعوت می‌کند. بر این اساس به نظر می‌رسد داستان فیلم شبیه مونولوگ معروف بنوآ در نسخه اول فیلم (“سوراخ دونات وسط یک سوراح دونات”)، روایت‌کننده یک معمای قتل در یک معمای قتل دیگر باشد!

یکی از نکات جالب توجه در تریلر Knives Out 2 عدم حضور ایتن هاک بود. بازیگر محبوب سریال Moon Knight پیش از این اعلام کرده بود که نقشش در این فیلم چیزی بیشتر از یک حضور کوتاه نخواهد بود. با این حال عدم حضور او در این تریلر سوالات زیادی را در ذهن مخاطبان ایجاد کرده است. آیا او فردی‌ست که به قتل رسیده یا این که قرار است قتل او پرونده بعدی کارآگاه بنوآ را آغاز کند؟

فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery در تاریخ دوم دی ماه (23 دسامبر 2022) در نتفلیکس اکران خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس