تاپ گان 2 همچنان به رکوردشکنی‌های خود ادامه می‌دهد


تاپ گان 2 همچنان به رکوردشکنی‌های خود ادامه می‌دهد

تاپ گان 2 یکی از بهترین فیلم‌های امسال بود و توانست در گیشه، فروشی فوق‌العاده را تجربه کرده و رکوردهای بزرگی را جا به جا کند. مدتی بود که به جز فیلم‌های مارول و دی سی یا فیلم‌هایی که در جهانی فانتزی اتفاق می‌افتاده، کمتر فیلمی می‌توانست رکوردشکنی...

تاپ گان 2 یکی از بهترین فیلم‌های امسال بود و توانست در گیشه، فروشی فوق‌العاده را تجربه کرده و رکوردهای بزرگی را جا به جا کند.

مدتی بود که به جز فیلم‌های مارول و دی سی یا فیلم‌هایی که در جهانی فانتزی اتفاق می‌افتاده، کمتر فیلمی می‌توانست رکوردشکنی کند اما فیلم تاپ گان 2 توانست قاعده بازی را تغییر دهد و حالا به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال‌های گذشته تبدیل شود.

رکوردشکنی تاپ گان 2

سه ماه از آغاز کار فیلم سینمایی تاپ گان 2: ماوریک گذشته اما همچنان رکوردشکنی این فیلم ادامه دارد و عملکرد خوب فیلم جدید تام کروز در سینماها ادامه دارد.

تاپ گان 2 همچنان به رکوردشکنی‌های خود ادامه می‌دهد

طبق گزارش وبسایت ورایتی، تاپ گان ۲ یک بار دیگر توانست در باکس آفیس یک فیلم محبوب مارولی را کنار بزند. البته این فیلم، در باکس آفیس آمریکای شمالی یک فیلم مارولی را کنار زده است. تاپ گان مارویک توانست در سینماهای آمریکای شمالی از مرز ۷۰۰ میلیون دلار فروش بگذرد و به پنجمین فیلم پرفروش تاریخ تبدیل شود. جالب است بدانید فیلم جوزف کوزینسکی توانست جای فیلم بلک پنتر را در باکس آفیس بگیرد.

هر چند فیلم Top Gun: Maverick توانست یک رکورد دیگر را هم بشکند اما به نظر می‌رسد به زودی شاهد پایان دوران اوج تاپ گان 2 باشیم. فیلم‌هایی مانند بلک آدام، بلوند، پینوکیو و … به زودی پخش می‌شوند و می‌توانند به سلطنت تاپ گان جدید پایان دهند.

درخشش در نبود ابرقهرمان‌ها!

در هر حال فیلم جدید تام کروز توانست عملکردی فوق‌العاده داشته باشد و اگر شاهد اتفاق به شدت عجیبی نباشیم، تاپ گان 2 عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۲ میلادی را برای خود نگه خواهد داشت. این فیلم ممکن است تا پایان دوران اکرانش، به فروش جهانی فوق‌العاده ۱.۵ میلیارد دلاری هم برسد.

تاپ گان 2 همچنان به رکوردشکنی‌های خود ادامه می‌دهد

امسال دی سی و مارول فیلم‌های زیادی را نداشتند و پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی سال، دکتر استرنج بوده باشد که رتبه سوم جدول باکس آفیس را در دست دارد. دی سی هم که امسال فیلم مورد انتظار بتمن را برای اکران تدارک دیده بود، نتوانست فروشی افسانه‌ای را تجربه کند بتمن ۲۰۲۲، در نهایت به فروش جهانی 770 میلیون دلاری رسید.

در گجت نیوز بخوانید: تاپ گان واقعی؛ با سخت‌ترین برنامه آموزش خلبان‌های آمریکایی آشنا شوید

به نظر شما فیلم تاپ گان در صورت وجود فیلم‌هایی مانند اونجرز، جاستیس لیگ،‌ اسپایدرمن و … باز هم می‌توانست چنین رکوردهایی را بشکند؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!