خدمات رسانی به زائران در مرز تمرچین ادامه دارد


خدمات رسانی به زائران در مرز تمرچین ادامه دارد

ارومیه – معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: مرز تمرچین پیرانشهر از روز دوشنبه هفته گذشته بازگشایی شده و هم اکنون نیز خدمات رسانی در مرز به زائران ادامه دارد.

یاسر رهبردین در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه همه تمهیدات در مرز به خوبی اندیشیده شده است، افزود: هیچ مشکلی وجود ندارد و برنامه ریزی لازم در همه بخش‌ها برای خدمات رسانی به زائران صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در حوزه پارکینگ خودرویی، محل اسکان و تغذیه، مواکب ارائه دهنده خدمات به زوار، حمام، سرویس‌های بهداشتی، کانکس و چادرهای اسکان در این مرز برای خدمات رسانی شایسته به زائران در نظر گرفته شده است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین خدمات زیرساختی لازم برای حضور بدون مشکل زوار در این مرز فراهم است.

امسال برای نخستین بار است که مرز تمرچین در شهرستان پیرانشهر در ایام اربعین حسینی پذیرای تردد زائران ایرانی به عتبات عالیات در عراق است و از این طریق شماره زیادی از زوار به جهت شرکت در آئین پیاده‌روی اربعین عازم سرزمین عشق شدند.

زوار پس از گذشتن از مرز تمرچین در ایران و حاج عمران در طرف عراقی، مسیر حاج عمران - اربیل، اربیل - کرکوک و کرکوک به بغداد را به عنوان مسیر رفت و الحسینیه بغداد به سمت حاج عمران نیز مسیر بازگشت زوار خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد