از ایتالیا تا آلمان چند ساعت راه است


از ایتالیا تا آلمان چند ساعت راه است

اگر به اروپا سفر کرده‌اید و قصد دارید در یک بازه زمانی از کشورهای مختلف اروپایی بازدید کنید، باید اطلاعاتی درباره آن‌ها به‌دست آورید. اگر می‌خواهید در آن‌ها اقامت داشته باشید، بهتر است فاصله زمانی بین آن‌ها و راه‌های ارتباطی بین این کشورها را...

اگر به اروپا سفر کرده‌اید و قصد دارید در یک بازه زمانی از کشورهای مختلف اروپایی بازدید کنید، باید اطلاعاتی درباره آن‌ها به‌دست آورید. اگر می‌خواهید در آن‌ها اقامت داشته باشید، بهتر است فاصله زمانی بین آن‌ها و راه‌های ارتباطی بین این کشورها را بشناسید و در این زمینه اطلاعات کسب کنید. برای اینکه بدانید بین دو کشور آلمان و ایتالیا که هر دو در قاره اروپا قرار دارند، چند ساعت فاصله است؛ باید اول درنظر بگیرید که در کدام شهر اقامت دارید و می‌خواهید سفرتان را از کجا به کجا آغاز کنید.

سفر به رم با هواپیما

رم بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر ایتالیا به‌حساب می‌آید و ایتالیا کشوری با جاذبه‌های تاریخی و گردشگری فراوان است. به‌همین دلیل سالانه گردشگران زیادی به این شهر سفر می‌کنند و ایتالیا جزو پربازدیدترین کشورهای اروپایی است. اگرچه در جهان شهر میلان پایتخت مد و فشن شناخته می‌شود؛ اما رم هم نقش به‌سزایی در این عرصه دارد و می‌توان گفت یکی دیگر از قطب‌های مد و زیبایی ا‌ست. ازجمله عجیب‌ترین نکاتی که درمورد شهر رم باید بدانید، این است که کشوری در دل خود دارد. کشور واتیکان که کشوری کوچک و مستقل با حکومت مذهبی بوده، در میان شهر رم قرار گرفته است.

از ایتالیا تا آلمان چند ساعت راه است

اصلی‌ترین فرودگاه شهر رم، فرودگاه بین‌المللی لئوناردو داوینچی است که به‌نام فرودگاه فیومیچینو شناخته می‌شود. این فرودگاه در 26 کیلومتری جنوب غربی شهر رم واقع شده و قطب اصلی پروازهای شرکت هواپیمایی ایتالیا به‌شمار می‌رود. دومین فرودگاه شهر رم، فرودگاه چمپینو است که پروازهای داخلی، تجاری و نظامی از این فرودگاه انجام می‌شود. فرودگاه دوم شهر رم قطب پروازهای شرکت رایان ایر و ویزایر است. اگر از آلمان به ایتالیا پرواز کرده باشید و در یکی از این دو فرودگاه در شهر رم فرود آمده باشید، نیاز نیست درباره راه‌های دسترسی به مرکز شهر نگرانی به‌خود راه دهید. از چندین راه مختلف مثل اتوبوس، قطار درون شهری و تاکسی می‌توانید خودتان را به نقطه موردنظرتان برسانید. اگر مسیر سفر شما برعکس است و قصد دارید از رم به برلین سفر کنید، بهتر است اطلاعاتی از فرودگاه‌های برلین هم داشته باشید.

سفر به برلین با هواپیما

برلین یک شهر ایالتی در کشور آلمان و پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت آن است. این شهر در شمال‌شرقی آلمان واقع شده و به‌لحاظ تاریخی شهری مهم و با قدمت به‌حساب می‌آید. این شهر تاریخی جاذبه‌های گردشگری مختلفی دارد که گردشگران زیادی را به‌خود جذب می‌کند. نکته مهم درمورد برلین این است که با پایان جنگ جهانی دوم شهر به دو بخش غربی و شرقی تقسیم شده و تا مدت‌ها با دیوار برلین ارتباط این دو بخش با هم قطع بود. شهری که دوره‌های تاریخی مختلف را به‌خود دیده، قطعا یکی از جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری در اروپا است که گردشگران زیادی آن را انتخاب می‌کنند. اگر قصد سفر هوایی از ایتالیا به آلمان را دارید و هواپیمای شما در برلین فرود می‌آید، بهتر است با فرودگاه‌های این شهر آشنا باشید.

از ایتالیا تا آلمان چند ساعت راه است

فرودگاه‌های شهر برلین

اولین و مهم‌ترین فرودگاه این شهر، فرودگاه بین‌المللی برلین تگل است. این فرودگاه در سال بیش از 20 میلیون مسافر را جابه‌جا می‌کند و به‌عنوان چهارمین فرودگاه پرتردد و شلوغ آلمان شناخته می‌شود. این فرودگاه بزرگ مقصد اکثر پروازهای خارجی و داخلی است و قدمتی 100 ساله دارد. فرودگاه برلین تگل از اهمیت بالایی برای این شهر برخوردار است؛ چون بسیاری از پروازهای مرتبط با گردشگران، فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی در این فرودگاه انجام می‌شود. علاوه‌بر برلین تگل، فرودگاه‌های شونفلد و برلین براندنبورگ هم قطب پروازهای داخلی و خارجی در شهر برلین هستند. برای اطلاع از پروازهای خارجی مانند پرواز تهران دوسلدورف می‌توانید از سایت‌های معتبر و سامانه‌های فروش بلیط کمک بگیرید.

برای رسیدن به مدت زمانی که در مسیر این دو شهر هستید، باید فاصله بین پایتخت ایتالیا، شهر رم تا پایتخت آلمان، شهر برلین بررسی ‌شود تا به یک فاصله زمانی حدودی بین این دو کشور دست پیدا کنید. برای سفر هوایی بین این دو شهر باید مسیری حدودا 1182 کیلومتری را بپیمایید. مدت زمان تخمینی بین این دو یک ساعت و 40 دقیقه است که متناسب با شرایط آب‌وهوایی یا شلوغی مسیرهای هوایی متغیر خواهد بود. برای اطلاع از فاصله شهرهای مختلف می‌توانید نام مبدا و مقصد را در سایت‌های هواپیمایی وارد کنید. برای مثال با واردکردن پرواز تهران دوسلدورف که شهری مهم و فرهنگی در آلمان است، می‌توانید از مدت زمانی که در آسمان هستید، مطلع شوید.

برای خرید بلیط تهران لندن، بلیط تهران مسکو یا هر بلیط دیگری برای مقاصد اروپا، آمریکا، استرالیا و آفریقا می توانید به صورت آنلاین خرید کنید.

سفر بین دو کشور ایتالیا و آلمان با قطار

امن‌ترین وسیله نقلیه برای سفر، قطارها هستند. اگر در اروپا هستید و قصد دارید از ایتالیا به آلمان یا بالعکس سفر کنید، می‌توانید از خطوط ریلی این دو کشور بهره ببرید. قطار به‌نسبت مقرون‌به‌صرفه‌تر و ایمن‌تر است؛ با خرید بلیط قطار می‌توانید فاصله بین دو کشور را طی کنید. البته اگر زمان زیادی ندارید، بهتر است از همان خطوط هوایی استفاده کنید تا در کم‌تر از دو ساعت به مقصد برسید.

امتیاز به مطلب post

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس