همراه اول از نفرات برتر کنکور و مدال‌آوران المپیادهای علمی تقدیر کرد


همراه اول از نفرات برتر کنکور و مدال‌آوران المپیادهای علمی تقدیر کرد

همراه اول طی مراسمی از نفرات برتر کنکور و مدال‌آوران المپیادهای علمی تقدیر کرد. در این مراسم مدیرعامل همراه اول و رئیس باشگاه دانش پژوهان جوان نیز حضور داشتند.صبح روز شنبه 19 شهریور 1401 آیین تجلیل از مدال‌آوران جهانی المپیادهای علمی ریاضی، زیست،...

همراه اول طی مراسمی از نفرات برتر کنکور و مدال‌آوران المپیادهای علمی تقدیر کرد. در این مراسم مدیرعامل همراه اول و رئیس باشگاه دانش پژوهان جوان نیز حضور داشتند.

صبح روز شنبه 19 شهریور 1401 آیین تجلیل از مدال‌آوران جهانی المپیادهای علمی ریاضی، زیست، شیمی، فیزیک، کامپیوتر و نجوم و همچنین نفرات برتر کنکور امسال در هتل همای تهران برگزار شد. در این مراسم مهدی اخوان بهابادی (مدیرعامل اپراتور همراه اول) و نقشینه ارجمند (رئیس باشگاه دانش پژوهان جوان) نیز حضور داشتند.

تقدیر همراه اول از نخبگان کشور

مدیرعامل همراه اول در این مراسم با اعلام این که دانشگاه رفتن هدف نیست، گفت دانشگاه وسیله‌ای برای مشخص کردن مسیر و آینده‌ی کاری افراد است. اگر حل مشکلات به اولویت نخبگان کشور تبدیل شود، کارها و فعالیت‌های بسیار مفیدی برای انجام دادن وجود خواهد داشت که نتیجه آنها رشد ایران خواهد بود؛ برای مثال ساخت ربات جراحی از راه دور که توسط جوانان کشور به انجام رسیده و روی بستر شبکه همراه اول به اجرا درآمده است.

اخوان بهابادی در ادامه گفته‌های خود بیان کرد آکادمی همراه اول با هدف حمایت از نخبگان کشور از 2 سال قبل آغاز به کار کرد و قصد دارد به انرژی جوانان نخبه برای حل مشکلات کشور در حوزه ICT و موضوع‌های مربوط به آنها جهت بدهد. وی افزود امیدواریم جوانان نخبه کشور با ارتباط با صنعت و بخش‌های خصوصی و روحیه کارآفرینی مشاغل زیادی را ایجاد کنند.

مدیرعامل همراه اول در ادامه عنوان کرد این اپراتور با بورسیه کردن نخبگان مدال‌آور کشور و اعطای کمک هزینه تحصیلی، امکانی را برای آنها فراهم کرده تا دانشجویان در کنار تحصیل نیز قادر باشند در محیط کاری به کسب تجربه بپردازند و پروژه‌ها و ایده‌های خود را به مرحله اجرا برسانند.

ارجمند، رئیس باشگاه دانش پژوهان جوان نیز در این مراسم به اهمیت جایگاه والدین در کسب موفقیت دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت حرکت همراه اول و آکادمی همراه یک حرکت عمیق و ارزشمند محسوب می‌شود. اگر از توانایی‌های حل مسئله، ابتکار و خلاقیت نخبگان به شکل تخصصی استفاده شود، می‌توان در تمام بخش‌های کشور به خشنودی رسید.

در بخش پایانی این مراسم نیز علاوه بر این که از بیش از 100 نفر از مدال‌آوران المپیادهای علمی سه سال گذشته و نفرات برتر کنکور امسال تقدیر به عمل آمد، به آنها لوح تقدیر و جوایز نفیسی اعطا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!