شکوری: پیکان دیگر در تهران میزبان حریفان نخواهد بود/ چرا از تیم‌های پر هزینه‌تر حمایت بیشتری می‌شود؟


شکوری: پیکان دیگر در تهران میزبان حریفان نخواهد بود/ چرا از تیم‌های پر هزینه‌تر حمایت بیشتری می‌شود؟

معاون باشگاه پیکان تهران گفت: نمی‌د انم چه داستانی است که برای تیم‌هایی که کمتر هزینه کرده‌اند و اقتصادی تر تیم بسته‌انند همه چیز به ضررشان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابراهیم شکوری بعد از شکست یک بر صفر مقابل گل‌گهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمار و تصاویر بازی مشخص بود که تیم ما خوب بازی کرد ولی یک گل خوردیم و موقعیت‌های بیشماری داشتیم. متاسفانه نمی‌دانم چه داستانی است که برای تیم‌هایی که کمتر هزینه کرده‌اند و اقتصادی تر تیم بسته‌اند همه چیز به ضررشان است. دیدید که ما میزبان هستیم اما فقط اسمی میزبانی را داریم. اگر تصاویر را ببینید که چطور اینگونه سکوها تقسیم بندی شده است. در بازی مقابل استقلال میزبان به ما 5 بلیت جایگاه داد اما امروز هیات مدیره ما یک گوشه نشسته بودند اما دوستان ما از باشگاه گل گهر در اکثریت بودند. البته مقصر آنها نیستند این اشکال از مسئولان برگزاری است.باید یک پروتکل و دستورالعملی در این زمینه وجود داشته باشد.

وی افزود: با این شرایط ما دیگر در این ورزشگاه میزبانی نمی‌کنیم و در کرج میزبان حریفان خواهیم بود. این دومین هفته است که در این ورزشگاه میزبان هستیم اما شرایط میهمانی را هم نداریم. اینکه بازی بدون تماشاگر برگزار می شود ارتباطی به ما ندارد. من برای شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران احترام قائل هستم اما در کرج شرایط ما بهتر خواهد شد. شرایط حرفه‌ای در این ورزشگاه لحاظ نشد. باید در جایی شروع کنیم که جایگاه ویژه پروتکلی داشته باشد بعد می گوییم چرا مجوز صدور حرفه‌ای ما به مشکل برمی خورد. در حالیکه ساده‌ترین چیزها را هم رعایت نمی‌کنیم. چرا از تیم‌هایی که هزینه بیشتری می‌کنند حمایت بیشتری می‌شود.

شکوری تصریح کرد: به تیم گل‌گهر تبریک می‌گویم. این تیم پیروز شده است اما حواشی حل شد فوتبال ما قشنگ تر خواهد بود. خودم نمی‌دانم چرا ما ورزشگاه را معرفی می‌کنیم اما وقتی قرار است تماشاگر نیاید چرا در جایگاه‌های ویژه 50 نفر می‌نشینند در همه جای دنیا برای حضور در VIP، CIP و شرایطی وجود دارد و باید سمتی داشته باشند اما ما برای اینکه تماشاگر روی سکو نباشد آنها را از روی سکو می‌فرستیم به داخل جایگاه شیشه‌ای می‌فرستیم. روی صندلی لوکس‌تر می‌نشانیم ، نمی‌دانم داستان چیست؟

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت