باشگاه استقلال به داوری بازی با نساجی هم معترض شد


باشگاه استقلال به داوری بازی با نساجی هم معترض شد

باشگاه استقلال تهران بار دیگر نسبت به قضاوت داوران بازی های این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران با پیروزی ۳ بر ۱ امروز مقابل نساجی مازندران توانست ۱۱ امتیازی شود تا با دیگر در جمع مدعیان قهرمانی فصل جاری این مسابقات قرار بگیرد.

با این حال محمدحسین زرندی مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال نسبت به عملکرد یاسر همرنگ داور بازی امروز استقلال و نساجی مازندران اعتراض داشت و در نشست خبری پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: متأسفانه اشتباهاتی که علیه تیم استقلال از داوران مختلف شکل می‌گیرد تبدیل به سریال ترسناک می‌شود که خوب نیست. تیم ما خوب است ولی باید به داوری معترض باشیم. از بازی با سپاهان تا بازی با پیکان که اوج اشتباهات بود، فیلم داوری‌ها را منتشر کردیم. در این بازی هم عجیب است. فیلم صحنه پنالتی مسلم روی مهاجم ما گرفته نشد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال تهران افزود: به عنوان هوادار می گویم کجای دنیا دقیقه یک به مربی کارت زرد می‌دهند؟ پنالتی صد درصد ما گرفته نشده است. تمام تصاویر نشان می‌دهد پنالتی از دید داور پنهان مانده و همان دقیقه به مربی کارت زرد می‌دهد. این ترسناک است و امیدوارم گوش شنوایی فریاد استقلال را بشنود. این اتفاق کم نظیری است که دقیقه یک به مربی کارت زرد می‌دهند.

او در پایان تصریح کرد: ما هیچ چیز نمی‌خواهیم. کمیته داوران و فدراسیون تلاش می‌کنند بازی‌ها به بهترین نحو برگزار بشود. چیز اضافه ای نمی‌خواهیم. فقط عدالت و مساوات می‌خواهیم تا حق هواداران ضایع نشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟