کلاهبرداری از 145 کارمند یک شرکت در تهران


کلاهبرداری از 145 کارمند یک شرکت در تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار «حمید هداوند» گفت: با وقوع چندین فقره کلاهبرداری مشابه از کارمندان یک شرکت معتبر در تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: در...

کلاهبرداری از 145 کارمند یک شرکت در تهرانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار «حمید هداوند» گفت: با وقوع چندین فقره کلاهبرداری مشابه از کارمندان یک شرکت معتبر در تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، یک کلاهبردار با چرب‌زبانی و جلب اعتماد کارمندان یک شرکت معتبر در شرق تهران با ترفند فروش حواله‌های خودرو، اقدام به کلاهبرداری از ۱۴۵ کارمند شرکت کرده و سپس ناپدید شده است.

جانشین پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: کارآگاهان اداره چهاردهم، در گام نخست با تحقیقات شبانه‌روزی گسترده موفق شدند مخفیگاه کلاهبردار را در شمال تهران کشف کنند.

سردار هداوند عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های قضائی راهی مخفیگاه متهم شدند و مرد جوان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: متهم پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف و کارشناسان مبلغ کلاهبرداری را ۱۷۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پایان گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس