جدیدترین بسته های رومینگ ایرانسل برای اربعین معرفی شد


جدیدترین بسته های رومینگ ایرانسل برای اربعین معرفی شد

جدیدترین بسته های رومینگ ایرانسل برای اربعین معرفی شد. ایرانسل برای زائران اربعین حسینی 5 بسته اینترنت رومینگ بین‌الملل و دو بسته ترکیبی را در نظر گرفت.اپراتور ایرانسل با توجه به حضور گسترده زائران اربعین حسینی و با هدف تسهیل ارتباطات و دسترسی به...

جدیدترین بسته های رومینگ ایرانسل برای اربعین معرفی شد. ایرانسل برای زائران اربعین حسینی 5 بسته اینترنت رومینگ بین‌الملل و دو بسته ترکیبی را در نظر گرفت.

اپراتور ایرانسل با توجه به حضور گسترده زائران اربعین حسینی و با هدف تسهیل ارتباطات و دسترسی به اینترنت برای آنها در کشور عراق 5 بسته اینترنت رومینگ بین‌الملل و دو بسته ترکیبی اینترنت، مکالمه و پیامک را در نظر گرفت.

جدیدترین بسته های رومینگ ایرانسل

جدیدترین بسته های رومینگ ایرانسل برای اربعین معرفی شد

زائران اربعین حسینی در عراق می‌توانند از 5 بسته اینترنت رومینگ شامل بسته 75 مگابایتی با قیمت 36 هزار تومان، بسته 150 مگابایتی با قیمت 66 هزار تومان، بسته 300 مگابایتی با قیمت 96 هزار تومان، بسته 600 مگابایتی با قیمت 130 هزار تومان و بسته 1 گیگابایتی با قیمت 200 هزار تومان استفاده کنند.

همچنین ایرانسل به تازگی برای کاربران دو بسته ترکیبی شامل بسته ترکیبی 150 مگابایت اینترنت رومینگ، 10 دقیقه مکالمه و 50 پیامک با قیمت 100 هزار تومان و بسته ترکیبی 3 گیگابایت اینترنت با قیمت 350 هزار تومان به همراه 25 دقیقه مکالمه هدیه و 250 پیامک هدیه ارائه کرده است.

اعتبار تمام این بسته‌ها 7 روزه بوده و کاربران می‌توانند از آنها در مناطق تحت پوشش سه اپراتور کشور عراق شامل Zain، Asiacell و Korek استفاده کنند. ضمن این که بسته‌های رومینگ ایرانسل ویژه ایام اربعین را می‌توان از طریق شماره‌گیری کد دستوری و سوپر اپلیکیشن ایرانسل من فعال کرد.

گفتنی است کاربران نمی‌توانند از بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک فعال در شبکه ایران در زمانی که در کشور عراق حضور دارند استفاده کنند. از این رو در صورت نیاز باید بسته‌های اینترنت ویژه رومینگ را خریداری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط