پیش‌بینی بورس امروز / دارندگان سهام عدالت بخوانند


پیش‌بینی بورس امروز / دارندگان سهام عدالت بخوانند

به گزارش تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس دیروز شنبه با افت ۱۵ هزار و ۴۲۲ واحدی به سطح یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحدی رسید. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادل را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز منفی

به گزارش تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس دیروز شنبه با افت ۱۵ هزار و ۴۲۲ واحدی به سطح یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحدی رسید. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادل را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز منفی باشد.

در پایان سومین هفته شهریور ۱۴۰۱ نرخ بهره بازار بین بانکی بار دیگر صعودی شد و رشد ۰.۰۶ درصدی را تجربه کرد. به این ترتیب نرخ سود بین بانکی توانست صعود خود را برای چهارمین هفته متوالی ادامه دهد و عدد ۲۰.۸ درصد را ثبت کند.(بانک مرکزی)

برخی از کارشناسان عقیده دارند که افزایش نرخ بهره بین بانکی به زیان بورس است و می‌تواند در بلند مدت نقدینگی را از این بازار دور کند.

حسنلو، معاون فناوری و توسعه نوآوری سپرده گذاری مرکزی گفت: سود عملکرد سال مالی ۱۴۰۰ پرتفوی سهام عدالت در اواخر سال ۱۴۰۱ به حساب مشمولین واریز خواهد شد و در خصوص وضعیت افزایش سرمایه ناشران پرتفوی سهام عدالت نیز بعد از مشخص شدن میزان افزایش سرمایه و اعمال افزایش سرمایه‌های شرکت‌ها وضعیت سود مشخص خواهد شد. فعلا زمان مشخص نیست، ولی تمام تلاش سازمان بورس و سپرده گذاری بر این خواهد بود که همانند دو سال گذشته نزدیک عید نوروز این سود برای همه مشمولان واریز شود.(باشگاه‌خبرنگاران)

این واریز سود سهام عدالت می‌تواند اعتماد سهامداران را افزایش و پول جدید وارد بورس کند.

مرندی، مشاور تیم مذاکره کننده ایران گفت: ایران، طرفی نبوده است که توافق هسته‌ای را نقض کند و از آن خارج شود. تروئیکای اروپایی، مطیع سیاست‌های کاخ سفید هستند. ایران به خوبی می‌داند که بدون یک توافق محکم و پایان بخشیدن به اتهامات بی‌اساس غرب، هر توافقی شکست خواهد خورد.

توافق در مذاکرات می‌تواند به نفع بورس باشد، با انجام توافق بازار سرمایه روند صعودی به خود می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دل بریدم از این جماعت به کنج خلوت نشسته ام احمد حسینی