اعلام آمادگی برایی تقویت بخش تاریخ اسلام موزه تاریخ ادیان روسیه


اعلام آمادگی برایی تقویت بخش تاریخ اسلام موزه تاریخ ادیان روسیه

معاون فرهنگی وزیر ارشاد در دیدار با رییس موزه تاریخ ادیان شهر سن‌پطرزبورگ راه‌های تقویت محتوایی بخش تاریخ اسلام این موزه را بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به شهر سن‌پطرزبورگ روسیه که به منظور دیدار و گفت‌وگو با مسئولان فرهنگی این شهر صورت گرفت، در دیدار با لوبف موسینکو؛ رئیس موزه تاریخ ادیان این کشور، راه‌های تقویت محتوایی منابع موزه در زمینه اسلام را بررسی کرد.

در این دیدار مقرر شد با برنامه‌ریزی و دسترسی رایزنی فرهنگی کشورمان و حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارتباطات این مجموعه با مراکز متنوع ایرانی فراهم و در زمینه تأمین محصولات مورد نیاز اقدام شود.

یاسر احمدوند همچنین ضمن تقدیر از برگزاری برخی نشست‌های تخصصی با موضوع اسلام و ایران در این مجموعه، آمادگی ایران برای اجرای برنامه‌ها و نشست‌های مشترک را اعلام کرد.

موزه تاریخ ادیان روسیه از مراکز مهم این کشور در زمینه شناخت و معرفی ادیان است. بخش اسلام و شیعه در این موزه احتیاج به تقویت و تجهیز دارد. معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار، آمادگی ایران را برای تجهیز و غنی‌سازی این بخش اعلام کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !