کمربندی یاسوج حادثه خیز ترین نقطه استان است/ اولویت تخصیص اعتبار


کمربندی یاسوج حادثه خیز ترین نقطه استان است/ اولویت تخصیص اعتبار

یاسوج_ مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به تصادفات متعدد، کمربندی یاسوج حادثه خیز ترین نقطه استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد راستا صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: پروژه کمربندی یاسوج از قطعات در حال اجرای مسیر بابامیدان_ یاسوج_ سمیرم به طول کلی بیش از ۶٠ کیلومتر محسوب می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان به پروژه کمربندی اشاره کرد و گفت: این پروژه به طول ۱۴ کیلومتر در قطعه کمربندی یاسوج اجرایی شده است.

راستا با بیان اینکه قرارداد پروژه ۷۷ میلیارد تومان و با پیشرفت ۴٠ درصدی است، اظهار کرد: سرعت عملکرد پیمانکار در این مسیر مناسب بوده است.

راستا با بیان اینکه ۱۴ کیلومتر مسیر کمربندی یاسوج حادثه خیز ترین نقطه استان است، خاطرنشان کرد: امید است این پروژه که از اولویت‌های پروژه‌ای در استان است، در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

وی از تخصیص اعتبار ۴۵ میلیارد تومانی این پروژه ملی با اجرای در سه نقطه در سال جاری خبر داد و گفت: مهمترین قطعه پروژه بابامیدان_ یاسوج_ سمیرم، کمربندی یاسوج است.

راستا گفت: در سال جاری هنوز توزیع اعتباری برای این پروژه انجام نشده است.

وی با اشاره به اهمیت تکمیل جاده یاسوج به سی سخت، ابراز داشت: اجرای دو دهنه تونل در مسیر یاسوج به سی سخت آغاز شده که تونل شماره دو با قرارداد ۱۱٠ میلیارد تومانی به طول ۷۶٠ متر ساخته می‌شود.

راستا با بیان اینکه روزانه دو متر حفاری در هرکدام از این تونل‌ها انجام می‌شود، اظهار کرد: همچنین هشت کیلومتر از مسیر یاسوج به سی سخت تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: با تکمیل محور ارتباطی یاسوج به سی سخت، مسیر دسترسی به این شهر توریستی بهبود یافته و از تصادفات نیز کاسته می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !