بارش رگباری در ارتفاعات هرمزگان/دما افزایش می‌یابد


بارش رگباری در ارتفاعات هرمزگان/دما افزایش می‌یابد

بندرعباس - کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: بارش رگباری در ارتفاعات استان پدیده شاخص امروز است و در برخی نقاط استان احتمال تقویت نقطه‌ای بارش و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی حمزه نژاد بیان داشت: در ساعات بعدازظهر با رشد ابرهای همرفتی در بیشتر ارتفاعات استان، رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد و احتمال گردوخاک موقتی پیش بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: با شکل گیری ابرهای همرفتی علاوه بر ارتفاعات شرقی و شمالی در ارتفاعات مرکزی و غربی استان نیز شرایط بارش‌های رگباری فراهم است و توصیه می‌شود در ساعات بعدازظهر و اوایل شب از رفتن به مناطق مرتفع و رفت و آمد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری شود.

حمزه نژاد با اشاره به اینکه در سایر نقاط استان، غبار محلی و در پاره‌ای نقاط غربی احتمال گردوغبار و کاهش دید افقی پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: امروز در بیشتر مناطق دریایی استان شرایط رفت و آمدهای دریایی مساعد است و در ساعات بعدازظهر با توجه به احتمال افزایش ابرناکی در تنگه هرمز، احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت باد وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان بیان کرد: از نظر دمایی فردا در بیشر نقاط استان افزایش ۱ تا ۲ درجه‌ای دما در طول روز مورد انتظار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش