واژگونی تیبا بدلیل ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه


واژگونی تیبا بدلیل ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: در ساعت ۰۷:۱۳ صبح دیروز در پی رصد معابر و بزرگراه‌های شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ، مبنی بر یک فقره واژگونی...

واژگونی تیبا بدلیل ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیهبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: در ساعت ۰۷:۱۳ صبح دیروز در پی رصد معابر و بزرگراه‌های شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ، مبنی بر یک فقره واژگونی سواری تیبا در مسیر بزرگراه صیاد به شمال - موسوی، بلافاصله گشت تصادفات پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور فاتب به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

وی گفت: در این حادثه سواری تیبا بعلت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ابتدا با جداول کناری بزرگراه برخورد و پس از رد شدن از روی آن‌ها به داخل جوی آب افتاده و واژگون شده و بالاخره متوقف می‌گردد.

سرهنگ شریفی افزود: با حضور نیرو‌های امدادی و اورژانس در محل حادثه، این راننده توسط نیرو‌های اورژانس به صورت سرپایی مداوا گردید و به شخص دیگری نیز آسیبی وارد نشد.

وی در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی با سرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی مانند خوردن آشامیدن استعمال دخانیات و صحبت با تلفن همراه که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی