پیولی: پس از 10 نفره شدن برای گرفتن نتیجه مصمم‌تر شدیم


پیولی: پس از 10 نفره شدن برای گرفتن نتیجه مصمم‌تر شدیم

سرمربی تیم فوتبال میلان از عملکرد شاگردانش در بازی مقابل سامپدوریا ابراز رضایت کرد و درباره اخراج بال پرتغالی‌اش سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته ششم سری A ایتالیا، با وجود 10 نفره شدن در دقیقه 47 موفق شدند میزبان خود سامپدوریا را با نتیجه 2 بر یک شکست دهند و به رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کنند، پس از این دیدار گفت: نیمه اول بازی خوبی از خود ارائه دادیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، اما در نهایت به یک پیروزی سخت دست یافتیم. وقتی 10 نفره شدیم برای گرفتن نتیجه مصمم‌تر شدیم و بچه‌ها برای به دست آوردن هر توپ سخت تلاش کردند. سامپدوریا قبلاً یوونتوس و لاتزیو را در اینجا متوقف کرده بود، بنابراین بازی در اینجا به هیچ وجه آسان نبود. ما بین خودمان گفته بودیم که می‌خواهیم خطاهای فنی کمتری در این دیدار داشته باشیم و فکر می‌کنم این کار را انجام دادیم، بنابراین در مسیر درستی هستیم.

وی همچنین با اشاره به اخراج بال پرتغالی‌اش و کارت زرد اول او به خاطر ضربه زدن به بارتوش برشینسکی اظهار داشت: جدا از خطای لئو، فکر می‌کنم هر بار که یک مهاجم در پی گرفتن توپ از مدافع حریف بود و مدافع زمین می‌خورد، مهاجم کارت زرد می‌گرفت. ناامید کننده است، به لیائو گفته بودم که مراقب گرفتن کارت زرد باشد، اما او می‌خواست آن حرکت را انجام دهد. حالا مهم نیست، شخص دیگری در بازی بعدی جای او بازی خواهد کرد.

سرمربی میلان همچنین بااشاره به محرومیت لیائو برای بازی با ناپولی و غیبت ویکتور اوسیمهن مهاجم نیجریه‌ای‌ ناپلی‌ها برای این دیدار حساس، خاطرنشان کرد: هر دو تیم (میلان و ناپولی) چیزهای زیادی از دست می‌دهند، اما ما هم لیائو و هم آنته ربیچ را برای بازی با ناپولی از دست می‌دهیم. ما در این دیدار باید 50 دقیقه با 10 بازیکن بازی می‌کردیم، می‌دانیم که یک بازی بزرگ در لیگ قهرمانان اروپا (تقابل با دینامو زاگرب) در پیش است، بنابراین ابتدا روی آن تمرکز می‌کنیم، سپس ببینیم مقابل ناپولی چه کار باید بکنیم. رافا در حال تبدیل شدن به یک چهره تعیین کننده در حرکات تهاجمی ما است، اما ما جایگزین‌های دیگری داریم و کاری با ویژگی‌های متفاوت انجام خواهیم داد.

پیولی در پایان درباره هافبک ایتالیایی‌اش که به تازگی قراردادش را تا سال 2027 تمدید کرد، گفت: تونالی بازیکن مهمی است، یکی از آن بازیکنانی که هرگز دست از تلاش نکشید و به توانایی‌هایش و البته پتانسیل تیم باور داشت. ساندرو اکنون شخصیت، کیفیت و قدرت بالایی دارد اما او همچنین می‌داند که می‌تواند قویتر شود. او حالا به شدت احساس می‌کند که بخشی از این باشگاه است و می‌تواند در زمین تفاوت را رقم بزند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی