طرح اعطای کارت اعتباری به مدارس غیردولتی استان بوشهر اجرا می‌شود


طرح اعطای کارت اعتباری به مدارس غیردولتی استان بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر- رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح اعطای کارت اعتباری به مدارس غیردولتی استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی ملاکی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حمایت از فعالیت‌های مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر را به صورت جدی در دستور کار داریم.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: طرح کارت اعتباری یک میلیارد ریالی ویژه مدارس غیردولتی با مشارکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با کارمزد چهار درصد و مدت بازپرداخت ۱۸ ماهه ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح شامل ۲۵ درصد از نیروهای شاغل در هر مدرسه غیردولتی است، خاطرنشان کرد: مدیران این مدارس می‌توانند با استفاده از کارت خرید و به ازای هر نفر مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان، پیش فاکتور کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های اعلام شده در سایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دریافت کرده و به بانک تحویل دهند.

ملاکی بیان داشت: این طرح با امضای تفاهم نامه بین صندوق حمایت شورای هماهنگی مدارس و سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و در راستای کیفیت بخشی و توجه به نیروهای شاغل در مدارس غیردولتی عملیاتی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی