نانوایی های متخلف گرگان 33 میلیارد ریال جریمه شدند


نانوایی های متخلف گرگان 33 میلیارد ریال جریمه شدند

گرگان- فرماندار گرگان گفت: در سال جاری هزار و ۵۰ فقره پرونده برای نانوایی‌های متخلف شهرستان گرگان تشکیل شده و آنها در مجموع ۳۳ میلیارد ریال جریمه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی پایین محلی، ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: قلعه خندان گرگان، جاذبه گردشگری خوبی در ورودی شهر بوده که با ایجاد اندک زیرساخت‌ها می‌تواند، زمینه جذب توریست را فراهم کند.

فرماندار گرگان افزود: این منطقه هم اکنون وضعیت خوبی نداشته و با وجود معتادان و کنده کاری‌ها سیمای شهر را به هم ریخته است.

وی با بیان اینکه این منطقه هم اکنون مأمن معتادان شده است، اضافه کرد: پیشنهاد شد تا با مجوز میراث فرهنگی، در این مکان شهید گمنام دفن شده و با المان سازی مرتبط، زیباسازی شود.

پایین محلی ادامه داد: ایجاد بازارچه صنایع دستی، احداث شهرک صنایع کوچک کارگاهی، شهرک سلامت توریسم، تله کابین، پیگیری برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهر از جمله شهربازی از دیگر اقدامات ما خواهد بود.

فرماندار گرگان از نظارت بر نانوایی‌های شهرستان خبرداد و گفت: در سال جاری هزار و ۵۰ فقره پرونده برای نانوایی‌های متخلف شهرستان تشکیل شده و آنها در مجموع ۳۳ میلیارد ریال جریمه شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از پیگیری برای خروج پادگان و دخانیات از داخل شهر خبرداد و افزود: این عمل در حوزه اختیارات فرماندار نیست اما پیشنهاد آن را می‌دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژل مانیکور برای سلامت ناخن مضر است؟