اکثر مشتریان تسلا معتقدند سیستم خودران کامل این برند 15 هزار دلار نمی‌ارزد!


بسیاری از مشتریان تسلا اعتقاد دارند سیستم خودران کامل ۱۵ هزار دلاری این شرکت ارزش صرف چنین مبلغی را ندارد. در پنجم سپتامبر بود که این خودروساز آمریکایی قیمت نرم‌افزار خودران کامل خود را به ۱۵ هزار دلار افزایش داد. این افزایش قیمت صدای افراد زیادی...

بسیاری از مشتریان تسلا اعتقاد دارند سیستم خودران کامل ۱۵ هزار دلاری این شرکت ارزش صرف چنین مبلغی را ندارد. در پنجم سپتامبر بود که این خودروساز آمریکایی قیمت نرم‌افزار خودران کامل خود را به ۱۵ هزار دلار افزایش داد. این افزایش قیمت صدای افراد زیادی را درآورد زیرا خود نرم‌افزار طبق استانداردهای تسلا هنوز کامل نیست. حالا اخبار جدید به دست آمده از افرادی که مالک سیستم خودران کامل هستند نشان می‌دهد این سیستم ارزش پرداخت چنین مبلغی را ندارد.

اکثر مشتریان تسلا معتقدند سیستم خودران کامل این برند 15 هزار دلار نمی‌ارزد!

CNN بیزنس می‌گوید پس از گفت‌وگو با ۱۳ نفر که مالک سیستم خودران کامل تسلا بوده‌اند ۱۱ مشتری تسلا اظهار داشته‌اند این سیستم حالا ارزش پرداخت چنین مبلغی را ندارد. این افراد موافق هستند که تکنولوژی تسلا در طول زمان بهبود یافته اما برخی از آن‌ها می‌گویند در زمان فعال بودن سیستم خودران کامل باید توجه بیشتری به جاده داشته باشند زیرا این سیستم قابل پیش‌بینی نیست. یکی از مشتریان تسلا با نام ویزام الراوی می‌گوید تسلای خود را چهار سال پیش و زمانی که خودران کامل فقط ۲۵۰۰ دلار قیمت داشت خریداری کرده است. او اخیراً این ویژگی را از خودروی خود حذف کرده و دلیلش را نیز نقص‌های آن می‌داند. الراوی می‌گوید:

من هرگز ۱۰ هزار دلار را برای این سیستم نمی‌پردازم. آن‌ها دیوانه‌وار وعده می‌دهند

اکثر مشتریان تسلا معتقدند سیستم خودران کامل این برند 15 هزار دلار نمی‌ارزد!

به گزارش پدال و به نقل از carscoops، در سال ۲۰۱۵ و پس از آن ایلان ماسک مدیرعامل تسلا قول داده بود که محصولات خودران این شرکت تنها یک یا دو سال با ورود به بازار فاصله دارند. لوگان راسیگنول یکی دیگر از مشتریان تسلا اظهار می‌دارد:

چیزی در سیستم خودران کامل وجود ندارد که واقعاً مفید باشد و قطعاً ارزش چنین مبلغی را ندارد. شما هنوز در حال پرداخت پول برای یک وعده هستید؛ و آنچه که برای شما ارزش دارد به خودتان بستگی خواهد داشت

اکثر مشتریان تسلا معتقدند سیستم خودران کامل این برند 15 هزار دلار نمی‌ارزد!

البته این وعده‌ها حداقل برای چندین نفر از مشتریان تسلا که با CNN بیزنس صحبت کرده‌اند کافی و مثبت بوده است. سانی گولاتی می‌گوید او به شخصه حس می‌کند در زمان فعال کردن این تکنولوژی لذت می‌برد. یکی دیگر از مالکان نیز می‌گوید سیستم خودران کامل می‌تواند زندگی بهتری را به ارمغان بیاورد. او از بیماری عضلانی رنج می‌برد و به زودی کنترل یکی از پاهای خود را از دست خواهد داد. دان بروک می‌گوید:

من بودن در یک وسیله نقلیه متحرک را دوست دارم. من خواهان خودرویی هستم که بتواند من را به جایی که نیاز دارم برساند

برای این مشتری، قیمت ۱۵ هزار دلاری سیستم خودران کامل تسلا کاملاً ارزشش را دارد. شایان ذکر است در تمامی گروه‌های مالک محصولات گوناگون افرادی خواهند بود که معتقد هستند آن محصول ارزش قیمتش را ندارد. همچنین نمونه آماری ۱۳ نفری نمی‌تواند کاری علمی باشد. علیرغم این موضوع شکی وجود ندارد که قیمت‌گذاری محصولات تسلا با انتقاد افرادی مواجه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟