توضیح مدافع نفت در مورد صحنه مشکوک/ تهیدست:شاید با وی ای آر به تراکتور نمی‌باختیم


توضیح مدافع نفت در مورد صحنه مشکوک/ تهیدست:شاید با وی ای آر به تراکتور نمی‌باختیم

مدافع صنعت نفت آبادان می گوید منکر این که توپ به دستش خورد نیست اما نمی داند پنالتی بود یا خیر.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جنجالی ترین صحنه های دیدار تراکتور و صنعت نفت این بود که توپ به دست میثم تهی دست برخورد کرد اما داور خطای هند اعلام نکرد. وی در این خصوص گفت: منکر این نیستم که توپ به دستم خورد ولی باید ببینیم در چه شرایطی خورده. دستم در راستای بدنم و بر روی سینه ام بود و توپ به آن برخورد کرد. نمی دانم قوانین داوری چگونه است اما تصمیم داور درست بود.
وی در مورد شکست یک بر صفر ادامه داد: دقیقه بدی گل خوردیم. فشار هواداران تراکتور و خود این تیم در خانه بی تاثیر نبود. موقعیت های کمی دادیم و یکی دو موقعیت هم روی ضد حمله داشتیم اما بد شانسی دست از سرم برنمی دارد. هفته پیش هم داور یک پنالتی برای حریف گرفت این هفته هم یک دقیقه مانده بود که بازی تمام شود گل خوردیم و واقعاً نام این ها بدشانسی است.
تهیدست در مورد اینکه گلی که دریافت کردند مشکوک به افساید بود اضافه کرد: خودم حین بازی مشکوک شدم و بعد از بازی نگاه کردم. رضا اسدی از دفاع آخر ما جلوتر بود. حالا نمی‌دانم داور ثانیه های پایانی تحت فشار بود یا چی؟ اگر var بود می توانست کمک کند. اگر آفساید می گرفتند نتیجه عوض می شد‌. وقتی این اتفاقات می‌افتد آدم نا امید می شود، امیدوارم داوران بیشتر دقت کنند.
این بازیکن با اشاره به کیفیت چمن عنوان کرد: چمن نسبت به سالهای گذشته کیفیت خوبی نداشت و بازیکنان تراکتور هم سر این قضیه مشکل داشتند.
این بازیکن در مورد روند صنعت نفت آبادان توضیح داد: درست است که ما پانزدهم جدول هستیم اما فاصله ها به هم نزدیک است و با یکی دو برد شرایط عوض می شود‌ ما ۴ شکست داشتیم که دو تا از آن ها خانگی بوده و هیچ توجیهی نداریم. از هواداران عذر می خواهیم ولی واقعا فوتبال خوبی ارائه دادیم‌. در آزادی ۴۵ دقیقه به پرسپولیس فشار آوردیم‌ در بازی با مسجد سلیمان می توانستیم کار را به تساوی بکشانیم. روند تیمی خوبی داشتیم فقط بدشانس هستیم. امیدوارم این روند عوض شود. این تیم تنها دلخوشی مردم آبادان است و قطعاً در ادامه با تلاش بیشتری کار خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معجزه 3 روغن طبیعی برای رشد مو