رفتار تحقیرآمیز پادشاه انگلیس با خدمت‌کارانش+فیلم


رفتار تحقیرآمیز پادشاه انگلیس با خدمت‌کارانش+فیلم

کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویری از نخستین روز کاری پادشاه انگلیس منتشر کردند که نشان می‌دهد رفتاری تحقیرآمیز با اطرافیانش دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، کاربران شبکه‌های اجتماعی از مناطق مختلف جهان تصاویری از نخستین روز کاری «چارلز سوم»، پادشاه انگلیس منتشر کردند که نشان می‌دهد پادشاه جدید انگلیس رفتاری تحقیرآمیز با خدمت‌کاران و مشاوران خود دارد و این موضوع موجب خشم و عصبانیت کاربران در فضای مجازی شده است.

شامگاه پنج‌شنبه گذشته، کاخ باکینگهام در بیانیه‌ای مرگ الیزابت دوم، ملکه انگلیس را در سن ۹۶ سالگی، اعلام کرد. با پایان سلطنت ۷۰ ساله الیزابت دوم، شاهزاده «چارلز» ۷۳ ساله، پسر ارشد ملکه انگلیس بلافاصله بعد از مرگ مادرش، به عنوان پادشاه انگلیس معرفی شد.

دیروز «شورای الحاق» پادشاهی انگلیس، رسماً چارلز را به عنوان پادشاه جدید انگلیس معرفی کرد. کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویری از نحوه رفتار تحقیرآمیز او با خدمت‌کاران و مشاورانش را هنگام امضا اسناد رسمیِ به‌عهده‌گرفتن پادشاهی انگلیس منتشر کردند.

کاربری با انتشار تصویری از چارلز سوم نوشت: «با دندان‌های به‌هم‌فشرده به یکی از مشاوران اشاره می‌کند که چیزی از سر راهش بردارد.». توئیت این کاربر در کمتر از یک روز بیش از ۶ میلیون بازدید داشت.

کاربر دیگری نوشت: «تصور کنید به کسی احترام می‌گذارید که به انسان‌های دیگر این‌گونه رفتار می‌کند». بیش از ۱۰ میلیون نفر در عرض چند ساعت این توئیت را مشاهده کردند.

خبرنگاری نیز تصویر دیگری از پادشاه انگلیس منتشر کرد و با لحنی تمسخرآمیز نوشت: خدمت‌کار باید میز من را تمییز کند. نباید از من انتظار داشته باشید که خودم چیزها و اشیا را جابه‌جا کنم.

خبرگزاری اسپوتنیک دراین‌باره نوشت پادشاه جدید انگلیس ممکن است به توصیه‌های منتقدان توجه کند و فاصله سنتی بین سلطنت و آنچه «عوام» و مردم عادی می‌نامند را کاهش دهد؛ درغیراین‌صورت احتمالاً سرنوشت پادشاه «چارلز اول» در انتظار او باشد.

چارلز اول به علت مخالفت‌های مداومش با مردم و نمایندگان مجلس، به پادشاهی مستبد تبدیل شده بود و سرانجام در تاریخ ۳۰ ژانویه ۱۶۴۹ در ملأ عام گردن زده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل