وزیر میراث فرهنگی ظرفیت های گردشگری را تقویت کرد


وزیر میراث فرهنگی ظرفیت های گردشگری را تقویت کرد

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرغامی وزیر با تجریه و کاردان میراث فرهنگی است که توانسته ظرفیت های میراث فرهنگی و گردشگری کشور را بیشتر به نمایش بگذارد.

دکتر امان الله حسین پور در گفت‌وگو با استان فرهنگ ها اظهارداشت: پیش از این میراث فرهنگی و گردشگری کشور ظرفیت های آشکار و پنهان بسیاری داشت که متأسفانه مغفول مانده بود اما با حضور ضرغامی در وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوشبختانه بیش از گذشته امید به بهبود شرایط این وزارتخانه و البته پتانسیل های گردشگری کشور افزایش یافته است.

حسین پور تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری خراسان شمالی ظرفیت های بسیاری در بحث گردشگری دارد که تاکنون از سوی سازمان میراث . فرهنگی در گذشته و وزارتخانه فعلی مغفول مانده بود اما در سفر ضرغامی به خراسان شمالی بسیاری از این موارد مورد توجه قرار گرفت.

رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به صحبت های نقدعلی نماینده خمینی شهر که در اظهار نظری گفته بود ” وقت برای پرداخت به کارهایی مثل کشتی چوخه زیاد است افزود: آقای نقدعلی ظاهرا نه از تاریخ سفر وزیر به اسفراین اطلاعی دارند و نه از تاریخ کهن اسفراین و چوخه ، وگرنه چنین موضع گیری نمی کردند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: آقای ضرغامی وزیری با تجربه و با برنامه است و قطعا طبق برنامه ریزی دقیق با حساسیت ویژه امور اربعین را پیگیری می کند.
حسین پور تصریح کرد: نمی توان سفر هفته گذشته وزیر میراث فرهنگی به خراسان شمالی و اسفراین که در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر تقویت گردشگری این خطه بود را چنین بی اهمیت شمرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگرانی که در بستر بیماری هستند / برای آن ها دعا کنید! + عکس و اسامی تلخ