رگبار در ارتفاعات شمال شرق تهران/خیزش گرد و خاک در جنوب استان


رگبار در ارتفاعات شمال شرق تهران/خیزش گرد و خاک در جنوب استان

ایسنا: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از امروز تا فردا به‌ویژه امروز در ساعات عصر و شب، رگبار در شمال شرق و خیزش گرد و خاک در جنوب استان پیش‌بینی می‌شود. بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان...

رگبار در ارتفاعات شمال شرق تهران/خیزش گرد و خاک در جنوب استان

ایسنا: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از امروز تا فردا به‌ویژه امروز در ساعات عصر و شب، رگبار در شمال شرق و خیزش گرد و خاک در جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از امروز تا فردا به‌ویژه امروز در ساعات عصر و شب، در بخش‌های شمالی استان به‌ویژه ارتفاعات شمال شرقی، افزایش ابرناکی و در برخی ساعات رگبار باران و رعدوبرق و گاهی رگبار شدید با احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود که در بخش‌های جنوبی استان با وزش باد شدید و احتمال خیزش موقتی گرد و خاک همراه است.

امروز کاهش دما و سه‌شنبه و چهارشنبه افزایش تدریجی دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۶ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۱ شهریور) صاف گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲۲ شهریور) صاف گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور