وقتی پیش‌بینی‌ها به حقیقت نپیوست/ رامین و اسماعیلی فر؛ دو خط موازی که به هم نمی‌رسند!


وقتی پیش‌بینی‌ها به حقیقت نپیوست/ رامین و اسماعیلی فر؛ دو خط موازی که به هم نمی‌رسند!

مدافع چپ این روزها تیم فوتبال پرسپولیس یکبار دیگر در حسرت دعوت به اردوی تیم ملی باقی ماند و شاید این غیبت به معنای پایان یک رویا باشد.

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیلی‌فر پس از پایان حضور هشت ساله کی‌روش توانسته بود طی دوران کوتاه مدت ویلموتس خودش را به عنوان یکی از بازیکنان حاضر در اردوهای تیم ملی مطرح کند، اما با حضور دراگان اسکوچیچ شرایط به هیچ وجه برای این بازیکن خوب پیش نرفت.
اسماعیلی‌فر پس از پایان دوران سربازی در تراکتور تازه به ذوب‌آهن بازگشته بود و مطابق انتظار مانند مهدی مهدی پور و احسان پهلوان راه جدایی را در پیش گرفت و به سپاهان پیوست.
اولین فصل حضور دانیال اسماعیلی فر در سپاهان با درخشش این بازیکن همراه بود و او در روزهایی که شاگردان محرم نویدکیا روی فرم بودند و سایه به سایه پرسپولیس برای کسب قهرمانی لیگ بیستم حرکت می‌کردند، توانسته بود خودش را به عنوان بهترین دفاع راست لیگ برتر مطرح کند و سرانجام هم اسکوچیچ قانع شد که او را در کنار صادق محرمی و رقیبان دیگر به اردوی مهم تیم ملی در کیش و سپس بحرین ببرد، ولی چه کسی بود که نداند این مربی کروات اعتقادی به توانایی‌های دانیال اسماعیلی فر ندارد و چهار بازی حساس برابر هنک‌کنگ، بحرین، کامبوج و عراق را از روی سکوها تماشا کرد.

وقتی پیش‌بینی‌ها به حقیقت نپیوست/ رامین و اسماعیلی فر؛ دو خط موازی که به هم نمی‌رسند!
در لیگ بیست و یکم شرایط برای سپاهان خوب پیش نرفت تا وضعیت دانیال هم با وجود آمادگی بالایی که در بازی‌ها داشت ایده‌آل نباشد. او دیگر به تیم ملی دعوت نشد ولی در همین حین شنیده می‌شد که از سوی اسکوچیچ به دانیال اسماعیلی‌فر توصیه شده برای رسیدن به فهرست تیم ملی و تطبیق بیشتر با شرایط تیم به پرسپولیس برود؛ اتفاقی که البته با دو سال تاخیر رخ داد و یحیی گل‌محمدی که در میانه‌های لیگ بیست و یکم توانسته بود رضایت اسماعیلی‌فر را برای جدایی پس از پایان قرارداد جلب کند، این بازیکن را در اختیار گرفت. حالا هم پس از شش هفته و شروع نگران کننده‌ای که سرخپوشان داشتند، دانیال سه مرتبه با پاس‌هایش بازیکنان هم تیمی را در موقعیت گلزنی قرار داده تا یکی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس لقب بگیرد.

صبح امروز فهرست جدید تیم ملی انتشار یافت و مثل اردوهای قبلی نامی از دانیال اسماعیلی‌فر دیده نشد؛ بازیکنی که شاید یکی از دلایل پیوستنش به پرسپولیس و جدایی از سپاهان قرار گرفتن در فهرست تیم ملی و رسیدن به جام جهانی بود، ولی حالا پس از دوران اسکوچیچ، کارلوس کی‌روش هم نام این بازیکن را در فهرست تیم ملی قرار نداده تا شاید رویای حضور در جام جهانی در روزهایی که دانیال شرایط بسیار خوبی از نظر فنی در لیگ از خود نشان می‌دهد تمام شده باشد.

شاید این بیت بتواند حال این روزهای دانیال اسماعیلی‌فر را توصیف کند:
گاهی گمان نمی کنی ولی خوب می شود
گاهی نمی شود که نمی شود که نمی شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل