خریدهای هوشمندانه در مسجدسلیمان؛/ تازه‌واردها، عصای دست مهاجری


خریدهای هوشمندانه در مسجدسلیمان؛/ تازه‌واردها، عصای دست مهاجری

مهاجری پیش از این اثبات کرده بود اگر از ابتدای فصل تیمی در اختیارش باشد حتماً می‌شود به موفقیت آن امیدوار بود.

به گزارش "ورزش سه"، او امسال از صفر تا صد نفت مسجدسلیمان را خودش بست و به مسابقات فرستاد. تیم مهاجری با خریدهای خوبی که انجام داد حالا دارد نتیجه‌های مناسبی هم می‌گیرد.
هر 8گل تیم نفت مسجد سلیمان تا اینجای کار را بازیکنانی به ثمر رسانده‌اند که در فصل نقل و انتقالات توسط مهاجری به جمع نفتی ها ملحق شدند؛ امیرحسین کریمی، رضا دهقانی، سامان نریمان‌جهان و پیمان رنجبری گلزنان تازه وارد نفت هستند.

آن‌ها علاوه بر گلزنی سایر وظایف محوله از سوی مهاجری را هم به خوبی انجام می‌دهند. اسماعیل بابایی در خط هافبک این تیم با قدرت به بازیسازی و خط دفاعی تیمش کمک می‌کند و دهقانی علاوه بر گلزنی در گلسازی هم موفق عمل کرده است.
مهاجری درون دروازه تیمش هم سعید جلالی‌راد را دارد که کارش را با کلین‌شیت مقابل استقلال آغاز کرد و همچنان مرد شماره یک دروازه جنوبی‌هاست.

حسین شنائی که از ذوب‌آهن به جمع بختیاری‌ها پیوسته با حضور موفق مقابل استقلال، جایگاهش در ترکیب اصلی را تثبیت کرد. در خط دفاعی هم مهاجری عقیل کعبی باتجربه‌ای را جذب کرد که در 6هفته ابتدایی، عصای دست نفتی ها در عقب زمین بوده است. در چنین شرایطی می‌شود نفت را در زمره تیم‌هایی قرار داد که با بودجه کم، خریدهای مناسب و از آن مهم‌تر مورد نیاز کادر فنی را انجام داده است و نتیجه آن را هم می بیند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید